Ce mănâncă vedetele la micul dejun?

By  | 

Te-ai uitat vreodată la o vedetă și te-ai întrebat ce mănâncă pentru a arăta atât de bine? Și noi, așa că am aflat!

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, iar vedetele știu asta. Ele încearcă să consume alimente sănătoase și diverse, care să le ofere energie și să le ajute să-și mențină sănătatea.

Așa cum era de așteptat, nu toate vedetele au un mic dejun perfect, iar aici intervine nutriționistul Claire Basely, care ne spune ce ar schimba ea.

Ce mănâncă vedetele la micul dejun?

Chrissy Teigen

Breakfast in bed from my Valentine! I love you more than I know how to say. ❤️

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

În cadrul unui interviu, modelul a mărturisit că nu consumă alimente dulci la micul dejun, preferând proteine și legume. Ea obișnuiește să mănânce zilnic două ouă fierte, șuncă de curcan sau cârnați de porc, avocado și roșuii la grătar.

Ce spune nutriționistul?

„Un mic dejun bogat în proteine îți oferă sațietate. Totuși, carnea procesată și sosurile ar trebui consumate doar ocazional!”

Karlie Kloss

ending #PFW with a bang 😉

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on

Karlie Kloss a spus că preferă să shakeurile la micul dejun. Ea alege ingrediente precum pudră proteică, lapte de migdale, banane și mure.

Ce spune nutriționistul?

„Nu e nimic în neregulă cu acest mic dejun, dar nu este nevoie să consumăm suplimente proteice. Karlie ar putea încerca să adauge niște ovăz și semințe de in în alimentația sa, pentru un mic dejun mai echilibrat.”

Gigi Hadid

woke up in Paris .. ready for the last week of Fashion Month !!! ☕️☕️☕️

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

„În general, mănânc omletă, bacon și pâine prăjită la micul dejun și beau ori suc de portocale, ori cafea. În ultimul timp am mâncare și fasole la micul dejun.”

Ce spune nutriționistul?

„Baconul are un conținut mare de sare, deci nu ar trebui consumat prea des, în special la micul dejun.”

Selena Gomez

Paris adventures

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

Antrenorul său personal spune: „burrito cu omletă, cârnați chorizo, avocado, orez și fasole sau iaurt grecesc și granola.”

Ce spune nutriționistul?

„Sună ca un mic dejun echilibrat, dar chorizo este bogat în sare și grăsimi saturale, iar granola conține mult zahăr.”

Kim Kardashian

Good morning

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Nutriționistul său a spus că preferatele lui Kim la micul dejun sunt omleta, cârnații de curcan, Gouda afumat, iaurt grecesc și afine.

Ce spune nutriționistul?

„Acest mic dejun este prea bogat în sare din cauza cârnaților procesați și ai brânzei. În plus, îi lipsesc fibrele.”

Blake Lively

Imediat cum se trezește, Blacke Lively bea un pahar de apă. La micul dejun, își face ouă prăjite în ulei de cocos, în care pune uneori legume. Din când în când, dacă îi e prea foame, consumă și ovăz fără gluten și fructe.

Ce spune nutriționistul?

„Ouăle au multe calorii (în jur de 180), deci trebuie să îți fie FOARTE foame ca să mai ai nevoie de ceva pe lângă. În plus, lipsesc fibrele și nu are nevoie să renunțe la gluten dacă nu are intoloranță.”

 

 

*articol preluat din Cosmopolitan UK (autor: Eleanor Jones)


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *