Ce au în comun toate dietele care funcționează

By  | 

Există mai multe diete care chiar funcționează, iar toate au aceste lucruri în comun. Află despre ce e vorba pentru a putea da jos kilogramele nedorite.

Regula #1: Nu slăbi prea repede

Orice dietă eficientă și sănătoasă oferă rezultate în timp, nu peste noapte. Nu ar trebui să slăbești mai mult de 1-1,5 kg pe săptămână. Dacă faci asta, cel mai probabil pierzi, de fapt, masă musculară.

Regula #2: Taie din zahăr, nu din grăsime

O dietă fără grăsimi te va face să te simți obosită, irascibilă și mereu înfometată. Chiar dacă nu trebuie să exagerezi cu grăsimile, nu trebuie nici să le tai complet din alimentație. Zahărul, în schimb, este principalul vinovat, deci scapă de el!

Regula #3: Micul dejun este prioritatea ta

Un mic dejun bogat în proteine, grăsimi sănătoase și carbohidrați sănătoși este obligatoriu!

Citește și: Semne că ții o dietă nocivă 

Regula #4: Nu sări peste mese

Poate ai impresia că în acest fel vei slăbi mai repede, dar este greșit și nesănătos. Fă tot posibilul să iei mesele la ore prestabilite.

Regula #5: Schimbă-ți stilul de viață

Pierderea în greutate nu ar trebui să îți dea peste cap viața și nu ar trebui să urăști această perioadă. Schimbându-ți stilul de viață cu unul sănătos vei reuși să slăbești, apoi îți vei menține greutatea și vei fi mai sănătoasă.

Regula #6: Consumă proteine cu carbohidrați

În acest fel, nivelul zahărului din sânge va fi mai scăzut. Din acest motiv, toate dietele eficiente recomandă să consumi proteine alpturi de carbohidrați.

Citește și: 8 condimente care te ajută să slăbești

Regula #7: Nutriția trebuie să fie echilibrată

O dietă echilibrată înseamnă consumul de alimente variate, care îți oferă toți nutrienții de care corpul tău are nevoie. Ignoră dietele care se bazează pe un singur aliment minune (cele care îți spun să mănânci toată ziua doar banane, de exemplu).

Regula #8: Nu număra caloriile

Ai grijă ca porțiile tale să nu fie prea mari și ignoră numărul de calorii. De exemplu, organismul tău nu va funcționa corect dacă mănânci brioșe și bei sucuri, ca apoi să nu mai mănânci nimic pentru că ai consumat prea multe calorii.

Regula #9: Recomandă un stil de viață activ

Pentru a avea corpul mult visat e necesar să faci și mișcare! Oricine are timp măcar 10 minute pe zi pentru puțin sport.

Regula #10: Evită alimentele procesate

Evită fructele și legumele la conservă, mâncărurile deja preparate, pe care le găsești la borcane sau casolete, alimentele fortificate cu nutrienți, mezelurile, prăjiturile preambalate etc.

Citește și: 5 obiceiuri care NU te ajută să scapi de burtică 

Ținând cont de aceste reguli simple, vei reuși să slăbești fără dificultăți și vei fi mult mai sănătoasă.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *