Ce alimente trebuie să eviți pe stomacul gol

By  | 

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar nu e suficient doar să mănânci ceva dimineața. Află care sunt alimentele pe care trebuie să le eviți pe stomacul gol și ce este recomandat să consumi.

Alimentele dulci cresc nivelul insulinei, iar acest lucru va crește activitatea pancreasului. Care e problema? Dulciurile dimineața pot duce la apariția diabetului. Evită, deci, clătitele, cerealele pline de zahăr sau alte alimente dulci.

Produsele de patiserie irită mucoasa stomacului și pot cauza balonare și flatulență. Cu siguranță nu e cel mai potrivit mod de a-ți începe ziua.

Citește și: Exemple de mic dejun sănătos și delicios 

Și perele conțin anumite fibre care pot irita mucoasa stomacului, deci consumă-le ca gustare între micul dejun și prânz.

Ai grijă și la ingredientele salatelor! Roșiile cresc aciditatea stomacului și pot duce la ulcer gastric, iar castraveții pot cauza arsuri, flatulență și dureri abdominale.

Nici condimentele nu sunt recomandate pe stomacul gol. Acestea pot irita mucoasa și crește aciditatea, ceea ce poate duce la diferite probleme digestive.

Sucurile carbogazoase nu sunt recomandate niciodată, cu atât mai mult pe stomacul gol. Din cauza lor, digestia ta va fi mai lentă.

Te gândești că sucul de portocale ar fi potrivit la micul dejun? Din păcate, acesta poate cauza arsuri și ulcer.

Citește și: 5 rețete rapide pentru micul dejun 

Ok, deci ce putem mânca la micul dejun?

Nu-ți face griji, există destule alimente benefice! Iată câteva:

Fulgii de ovăz ajută la protejarea mucoasei stomacului. În plus, ajută la scăderea colesterolului.

Hrișca este bogată în vitamine și minerale, este o sursă excelentă de proteine, ține greutatea sub control și stimulează sistemul digestiv.

Coacăzele pot îmbunătăți memoria și reglează tensiunea, în special dacă le consumi la micul dejun. Le poți mânca simple sau le poți adăuga în ovăz.

Mierea îți oferă energie și îți îmbunătățește starea de spirit. Alege-o în favoarea zahărului.

Somonul este bogat în acizi grași Omega 3.

Untul de arahide este o sursă excelentă de proteine și de grăsimi monosaturate. Ai grijă, totuși, nu trebuie să consumi mai mult de 2 lingurițe deodată.

Smoothie-urile de fructe, făcute cu lapte vegan. Sunt foarte simplu de preparat și poți adăuga și diferite nuci sau semințe.

Citește și: Rețete de smoothie pentru micul dejun 

Tu ce consumi la micul dejun?


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *