Castane. Beneficii pentru sănătate și câteva rețete delicioase

By  | 

Nu obișnuiești să consumi castane? Foarte rău, pentru că nu ar trebui să îți lipsească din alimentație. Află ce beneficii pentru sănătate are și încearcă rețetele pe care le-am ales pentru tine.

Castanele, fructele lunii noiembrie, au 200 kcal/100 de grame, conțin carbohidrați, proteine, fibre, acid folic, vitaminiele A și C, sodiu, potasiu, calciu, fier, magneziu, zinc, fosfor și mangan.

Castanele – beneficii pentru sănătate

  • facilitează pierderea în greutate. Castanele au o cantitate destul de mică de calorii și te satură repede, motiv pentru care sunt recomandate în curele de slăbire;
  • reglează nivelul colesterolului;
  • întăresc sistemul imunitar;
  • te energizează;
  • reglează nivelul glicemiei;
  • mențin sănătatea inimii;
  • combat anemia;
  • ajută la detoxifierea organismului.

Castanele – rețete simple și delicioase

Supa cremă de castane e perfectă pentru zilele de toamnă! Vei avea nevoie doar de supă de pui sau de legume, castane, ciuperci, lapte praf, ceapă verde, ulei, sare și piper. Găsești AICI modul de preparare.

Rulada de curcan și castane e ideală pentru cină și o poți lua și la birou. Vei avea nevoie de piept de curcan, castane, ceapă, lapte, șuncă, bacon, ou, pătrunjel, bulion, făină, unt, nucșoară, rozmarin, sare și piper. Găsești AICI modul de preparare.

Curcanul la cuptor cu umplutură de castane este o rețetă bună și pentru masa de Crăciun. Ai grijă să nu exagerezi, totuși, este un preparat foarte gras, deci consumă doar puțin! Vei avea nevoie de prune, coniac, cârnați de casă, bacon, castane, măr, zeamă și coajă de lămâie, nucșoară, sare, piper, curcan, unt, frunze de dafin, ceapă, apio, șalote și cârnăciori de bere. Găsești AICI modul de preparare.

Prepelița umplută cu foie gras, fenicul și castane caramelizate este o rețetă deosebită pentru momente deosebite. Vei avea nevoie de prepelițe, foie gras, smântână, vin de Porto, coajă de lămâie, crutoane, cimbru, rozmarin, sare, piper, bacon, unt, fenicul, castane, ceapă, zeamă de legume și zahăr. Găsești AICI modul de preparare.

Cât despre clasicele castane coapte, acestea se prepară foarte ușor! Crestezi coaja castanelor, pentru ca acestea să nu explodeze, le pui într-o tavă acoperită cu hârtie de copt și le lași aproximativ 30 de minute la cuptor, la 200 de grade.

Poftă bună!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *