Beneficiile piersicilor pentru sănătate și frumusețe

By  | 

Nu obișnuiești să consumi piersici? Foarte rău, pentru că nu ar trebui să îți lipsească din alimentație, în special în sezonul cald! Află ce beneficii pentru sănătate are și încearcă rețetele pe care le-am ales pentru tine.

Piersicile au un conținut mare de vitamina A, 6 vitamine B, vitamina C, E și K, calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu, zinc și cupru. 100 g de piersici au 43 de calorii, 0,09 g fibre, 0,7 g proteine și 87,66 g de apă.

Ce beneficii au piersicile?

Beneficii pentru sănătate:

Protejează sistemul nervos. Mulțumită conținutului de magneziu, piersicile echilibrează sistemul nervos. Aceste fructe te ajută să previi depresia și anxietatea și reduc nivelul stresului.

Mențin sănătatea ochilor. Piersicile sunt bogate în beta caroten, care te ajută să îți menții vederea sănătoasă, dar și în luteină și zeaxantină, care previn apariția cataractei.

Te ajută să slăbești. Piersicile stimulează arderea caloriilor, fiind un aliat bun în curere de slăbire.

Previn constipația. Fiind bogate în fibre, piersicile mențin sănătatea sistemului digestiv.

Previn apariția cancerului. Datorită conținutului mare de seleniu, piersicile protejează celulele.

Purifică rinichii. În China, ceaiul de piersici este recomandat pentru purificarea rinichiilor.

Reduc inflamațiile. Piersicile au proprietăți antiinflamatoare, antimicrobiene și antioxidante, care ajută în reducerea inflamațiilor.

Citește și: 5 reţete cu fructe şi legume de vară 

Beneficii pentru frumusețe:

Mențin elasticitatea pielii. Datorită vitaminei C, a luteinei și a zeaxantinei, piersicile reușesc să mențină elasticitatea pielii pentru mai mult timp.

Reduc pierderea părului. Acest fruct te poate ajuta să ai o podoabă capilară de invidiat, având efect benefic asupra scalpului.

beneficii piersici

Rețete cu piersici:

Smoothie cu piersici

Frigănele cu piersici

Starter cu piersici și șuncă

Salată de piersici cu pui oriental

Piersici poșate în vin cu vanilie și busuioc

Crumble cu piersici


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *