Antrenorul lui Blake Lively ne dezvaluie cum si-a recapatat aceasta silueta

By  | 

În The Shallows, probabil cel mai cool film cu rechini din toate timpurile, Blake Lively petrece 90 de minute fiind foarte activă. Don Saladino, antrenorul ei, ne povestește cum a ajutat-o să-și recapete silueta. 

Pe plajă, pe pietre, în apă – Blake își face singură cascadoriile. A acceptat rolul la puțin timp după ce a născut-o pe James, fiica ei, și a știut că trebuie să fie în formă maximă pentru a face față efortului pe care îl presupunea filmul. Așa că l-a cooptat pe Don Saladino, antrenor de celebrități, pentru a-și recăpăta silueta și tonusul. Saladino, care lucrează cu Blake de mai bine de cinci ani pentru a se asigură că actrița e mereu pregătită pentru a arăta impecabil pe covorul roșu, spune că aceasta nu-și petrece nicio zi din an fără sport. Cosmopolitan.com a stat de vorbă cu el pentru a afla cum a reușit frumoasa actriță să-și recapete silueta de dinainte de naștere. Iată care sunt cele 12 lucruri pe care Blake le face pentru a se păstra mereu în formă.

Nu numără niciodată caloriile

În schimb, și-a antrenat metabolismul pentru a arde grăsimile mai eficient, ceea ce nu se poate dacă te înfometezi. ”Nu cred că dacă supui pe cineva la un deficit de calorii poți să obții rezultate bune”, spune Saladino. ”Ăsta e și motivul pentru care mulți antrenori nu au succes.”

 

Consumă doar alimente de foarte bună calitate, bogate în nutrienți

Mai ales după naștere, Blake a început să fie mai atentă la ceea ce mănâncă. Planul lui Saladino constă în ”alimente organice, echilibrate, precum proteinele, legumele și fructele, amidonul cu eliberare treptată din cartofii dulci, grăsimile sănătoase din avocado, uleiul de cocos și untul.” Pentru că toate mesele sunt sățioase, Blake nu are momente de cădere în ispită.

Își gătește singură

”E o bucătăreasă impecabilă”, confirmă Saladino. (La început a fost sceptic, dar după ce a fost invitat la o cină cu Blake și Ryan, a înțeles că zvonurile sunt cât se poate de adevărate.) Pentru că gătește frecvent, deține controlul asupra planului nutrițional adoptat. ”Ei și lui Ryan le place să facă cumpărături la piață și sunt foarte atenți la nevoile organismului”, spune Saladino.

blake lively cooking

Își începe ziua bine

Când se trezește, primul lucru pe care îl face e să bea un pahar mare de apă. Cât despre micul dejun, ”își prăjește două ouă în ulei de cocos, laolaltă cu câteva legume proaspete. Dacă îi este foarte foame, pentru că organismul uman e într-o constantă schimbare, mănâncă și un bol de fulgi de ovăz fără gluten, cu o porție de fructe. La începutul zilei, principala ei prioritate e hidratarea, hrănirea organismului cu nutrienții potriviți, lucru care îi echilibrează nivelul de zahăr din sânge și care o ajută să nu fie nevoită să se abțină de la orice”, spune Saladino.

Nu mănâncă în exces

”Lucrul pe care l-a făcut întotdeauna bine e că nu o vei vedea niciodată exagerând cu cantitățile pe care le consumă. Nu bagă pe gât mai multe feluri de mâncare. O ajută și faptul că, alimentându-și corect organismul pe tot parcursul zilei, nu simte niciodată nevoia de a cere porții extra”, explică Saladino.

Are o rutină de sport consistentă și echilibrată

Cinci, șase zile pe săptămână, Blake face sport între 30 și 75 de minute. Începe cu exerciții de foam-rolling, apoi 5-7 minute de exerciții de mobilitate. Apoi, combină sărituri, aruncări și ridicări de greutăți timp de 3-5 runde. ”Acestea îi cresc temperatura corpului, o ajută să se mențină atletică și își lucrează atât partea de sus a corpului, cât și partea de jos”, spune Saladino. După asta, urmează exerciții dedicate pentru diferite părți ale corpului și grupe de mușchi.

Transpiră cel puțin 10 minute în fiecare zi

Chiar dacă nu poate să intre în sala de sport în fiecare zi – are de muncă sau trebuie să călătorească – nu e sfârșitul lumii. Folosește banda de alergat timp de 10 minute ”ceea ce e suficient pentru a pune benzină pe foc, focul fiind metabolismul ei”, spune Saladino. ”Se întâmplă foarte rar ca cineva să respecte cu religiozitate programul de antrenament zi după zi. Nu trebuie să pui astfel de presiune pe tine. Blake a realistă și face ce poate.”

Urmează regula lui 80/20

Asta înseamnă că 80% din săptămână faci ce trebuie să faci, iar 20% îți dai voie să greșești și să te distrezi. Blake nu consumă alcool, deci asta nu a fost niciodată o problemă, dar adoră pizza și pastele și face loc și pentru ele din când în când.

blake lively mac cheese

Își dă voie să calce strâmb

În majoritatea timpului folosește ingrediente sănătoase, de foarte mare calitate, ”nu junk food sau deserturi pline de E-uri și chimicale”. Această atitudine se aliniază cu strategia ei, care țintește către un metabolism sănătos. ”Dar din când în când își mai dă voie și să consume alimente evident nesănătoase, dar care îi plac foarte mult, tocmai pentru că știe că atâta timp cât se întâmplă rar, metabolismul ei nu are de suferit”, spune Saladino.

blake lively icecream

Își ascultă antrenorul

Saladino spune că unul dintre cele mai bune lucruri la munca lui cu Blake e că niciodată nu-l pune la îndoială. ”Face întotdeauna ceea ce îi spun să facă.” Dar asta nu înseamnă că o împinge la extrem. ”Dacă vine la sală și văd că n-a dormit toată noaptea din cauza fetiței, n-o să scot untul din ea. E cel mai rău lucru pe care îl poți face cuiva.”

blake lively don saladino gym

Își ascultă corpul

”Mulți oameni vor să vadă rezultate fără să fie nevoiți să ridice un deget. Îți trebuie o mentalitate tip Rocky dacă vrei să fii în formă. Trebuie să-ți asculți corpul în fiecare zi și să știi când e cazul să aplici cantitatea optimă de stres pentru a-l trezi la viață”, explică Saladino. Blake va continua să se antreneze și pe timpul celei de-a doua sarcini, dar antrenamentele ei vor fi modificate în funcție de cum se simte.

blake lively

Nu se stresează

Chiar dacă sarcina a fost pentru ea prima dată când a luat destul de mult în greutate, și chiar s-a speriat un pic din cauza asta, a menținut o atitudine pozitivă atât pe parcursul celor nouă luni de sarcină, cât și după. Pentru că a știut că se poate. ”S-a bucurat de copil, a făcut sport cât a putut și a mâncat sănătos. A acceptat că asta e viața ei acum. Tocmai această atitudine pozitivă a ajutat-o să slăbească. Dacă ar fi început acest proces panicată, nu cred că i-ar fi fost foarte ușor. Ar fi fost mult prea stresată. Hormonul stresului te poate face să arăți diferit, să iei în greutate deși tu te străduiești să slăbești. Dar ea era relaxată, avea încredere în mine și în întreg procesul”, explică Saladino.

blake lively the shallows


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *