Alimente pentru abdomen plat

By  | 

Pentru un abdomen plat nu este suficient sa faci abdomene peste abdomene. Cu siguranta te vor ajuta sa iti construiesti un mijloc puternic, dar nu neaparat si unul plat, asta daca nu mananci ce trebuie.

Un six-pack se construieste cu un program de antrenament constant si consistent, cat si o alimentatie potrivita care ajuta refacerea musculara si care activeaza metabolismul pentru cresterea masei musculare si ardere a tesutului adipos.

Incearca sa incluzi in alimentatia ta:

Legume verzi

Sub 30% dintre noi includ in dieta zilnica legume verzi, ceea ce nu este deloc in regula. Legumele au multi nutrienti, vitamine, minerale si antioxidanti de care corpul are nevoie pentru a avea un metabolism sanatos. Continutul ridicat de fibre din legume, ofera satietate pe termen lung si reduc apetitul. Daca vrei patratele rapid, mananca legume dimineata, la pranz si seara! Partea cea mai buna este ca nu poti niciodata exagera cu legumele crude.

Proteine

Daca vrei un abdomen plat si o musculatura frumoasa, fiecare farfurie trebuie sa contina o sursa de proteina de calitate. Muschii reprezinta "motorul" organismului tau, daca ii ai corpul va arde mai multe calorii atunci cand stai iar metabolismul tau va fi activat si stimulat sa arda mai mult. O alimentatie bogata in proteine ofera corpului "caramizile" (aminoacizii) necesare pentru a construi musculatura. De asemenea, pentru a desface proteina, organismul nostru depune mai mult efort pentru a o face disponibila, decat orice alt aliment cu aceasi valoare calorica. 

Grasimi sanatoase

Grasimea nu te ingrasa! O dieta bogata in grasimi sanatoase ajuta la pastrarea masei musculare si ajuta la stimularea organismului sa consume/arda calorii din grasime. Este necesar un aport optim de grasimi esentiale, printr-o alimentatie adecvata avand in vedere faptul ca grasimile esentiale ajuta la reglarea hormonala si a metabolismului, lucru crucial in cresterea musculara si recuperarea dupa antrenament.

Evita combinarea carbohidratilor simpli cu grasimi intrucat grasimile vor incetini digestia, lucru care poate stimula un raspuns insulinic mai mare decat daca le-ai combina cu proteine. 20 – 30% din totalul caloriilor zilnice pot fi din grasimi sanatoase: avocado, nuci, seminte, ulei de masile, chia, cocos.

Consuma carne dintr-o sursa "curata" (peste, pui, curcan, vita, miel), lactate fermentate (iaurt, kefir, branza maturata), shake-uri proteice din proteina de zer/mazare si ai grija sa nu lipseasca proteina de la nicio masa.

Alterneaza carbohidratii

Pentru a avea un abdomen plat, nu este necesar si nici recomandat sa renunti la carbohidrati. Trebuie doar sa te asiguri ca sunt carbohidrati buni si ii mananci in momentele potrivite. Alege carbohidrati cu multe fibre. Fibrele se umfla in stomac si incetinesc digestia, ajutand la eliberarea treptata a glucozei in sange, adica nivelul tau de energie va fi constant sus.

In loc de carbohidrati din cereale, alege carbohidrati din surse neprocesate, fructe si legume incluzand: cartof dulce, dovleac, broccoli, salata verde, castraveti, kale, spanac, mere, fructe de padure. Ai grija sa mananci carbohidratii atunci cand organismul are nevoie cel mai mult de ei, adica dimineata sau dupa antrenament (ideal cu greutati).

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *