7 alimente bogate în fier pe care trebuie să le adaugi în dieta ta

By  | 

Un nivel corespunzător de fier în organism îți permite să fii plină de energie toată ziua. Dacă ai un deficit de fier, încearcă să incluzi în dieta ta mai multe alimente care conțin această minerală importantă.

Cartofi

Cartofii dulci au 1,2 mg de fier/cartof, iar cei albi și galbeni au 3,2 mg/cartof. Bineînțeles, variantele cele mai sănătoase sunt cele fierte sau coapte, nu prăjite.

Măsline Kalamata

Aceste măsline au 1,2 mg de fier per jumătate de cană. Folosește-le ca „garnitură” la sandwich-uri, în salate sau ca topiing pe pizza cu blat de conopidă sau quinoa.

Migdale

O cană de migdale conține 5,3 mg de fier și 30 grame de proteine. Le poți lua cu tine la birou sau poți păstra o cutiuță în geantă, pentru momentele când ai chef să ronțăi ceva.

Citește și: Laptele de migdale. Beneficii și preparare 

Spanac

Ia-l pe Popeye drept model și consumă mai mult spanac. Acesta are 6,4 mg de fier/cană.

Broccoli

La tigaie, în omletă sau ca garnitură, broccoli conține 4,4 mg de fier.

Semințe de dovleac

O cană de semințe de dovleac conține 2,1 mg de fier. Adaugă-le în salate, omletă sau smoothie sau mănâncă-le la gustarea dintre mese.

Ciocolată neagră

Numită și cea „adevărată”, ciocolata cu un conținut minim de 60% cacao conține 11,9 mg per 100 grame.

Tu cât de des consumi aceste alimente pline de fier și care sunt preferatele tale?

 

 

*articol preluat din Red Book (autor: Tehrene Firman)

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *