Tae Bo: de ce să alegi acest antrenament și cum să fie eficient

By  | 

Tae Bo înseamnă o combinație de exerciții cardio și de tonifiere, iar numele provine de la Taekwondo și Box, având elemente din ambele sporturi. A devenit popular în anii ’90, iar în prezent numeroase persoane apelează la Tae Bo pentru a se menține sănătoase și în formă.

De ce să alegi Tae Bo?

Este o activitate destul de ușoară, cel puțin dacă alegi exercițiile de bază. Astfel, te poți apuca de Tae Bo și dacă nu ești obișnuită să faci sport.

Îmbunătățește echilibrul, mobilitatea și coordonarea, datorită loviturilor de brațe și picioare folosite în artele marțiale.

Dezvoltă masa musculară, tot mulțumită acestor lovituri.

Citește și: Vrei să fii în formă? Respectă aceste reguli simple 

Trucuri pentru un antrenament eficient

Atunci când lovești, imaginează-ți că ai in față un adversar. Exercițiile vor fi mai eficiente și te vor ajuta să te eliberezi de stres, având astfel și un rol terapeutic, dacă ești supărată pe cineva.

La fiecare mișcare, încordează puternic mușchii vizați.

Când exercițiile încep să ți se pară ușoare și stăpânești bine forma de execuție, le poți face cu 2 gantere mici, de 1-2 kg.

Bea apa în timpul antrenamentului, chiar înainte să ți se facă sete. Corpul tău nu funcționează la fel de bine și nu poate elimina toxinele dacă nu te hidratezi suficient.

Fă exercițiile de 2-3 ori pe săptămână.

Completează-ți antrenamentul cu mișcări de pilates, stretching sau yoga. Acestea te ajută să-ți menții flexibilitatea și îți dau relaxarea de care ai nevoie.

Nu te grăbi. Încercările de a stabili recorduri la slăbit îți distrug sănătatea și ajungi să pui la loc kilogramele într-un ritm pe care nu-l credeai posibil.

Citește și: Cum te refaci după antrenament 

Pentru început, îți recomandăm să încerci acest antrenament:


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *