7 acizi folici pe care ar trebui să îi consumi mai des

By  | 

Acidul folic este esențial dacă ești însărcinată, însă, chiar și dacă nu ești, ar trebui să îl consumi mai des, pentru că reprezintă un nutrient important. Un adult ar trebui să consume 400 micrograme zilnic pentru menținerea energiei, a puterii musculare și a concentrării.

Există numeroși suplimenți alimentari cu acid folic, însă acesta se găsește și în alimente pe care le poți include mai des în alimentația ta.

Fasolea

Nu contează dacă sunt proaspete sau la conservă, însă dacă vrei să reduci consumul de sodiu asigură-te că ai clătit bine fasolea la conservă.

Broccoli

Broccoli este bogat în acid folic, fibre, potasiu și vitamina C. Este recomandat să gătești la aburi, nu să fierbi.

Portocale

Portocalele sunt o gustare delicioasă și hrănitoare. Le poți adăuga și în diferite rețete!

Spanac

La fel ca Popeye, și tu îți poți lua puterea din spanac! Dacă îl gătești, va avea mai mult acid folic disponibil decât dacă îl mănânci crud. Cel mai simplu este să îl sotezi în ulei de măsline și să condimentezi după gust.

Avocado

Fie că îl adaugi într-un sandwich, o salată, în paste sau faci guacamole, avocado este o sursă foarte bună de acid folic.

Banane

Consumate simplu, în salate de fructe sau în smoothie, bananele sunt ieftine, ușor de găsit și delicioase.

Ouă

Este recomandat să consumi ouăle la micul dejun, însă e în regulă și dacă îți pregătești un ou fiert pentru prânzul la birou, alături de o salată, de exemplu.

Tu cât de des consumi aceste alimente bogate în acid folic?

 

Citește și: 3 rețete de salate delicioase de vară 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *