6 ingrediente pe care să nu le pui în sandwich-uri

By  | 

Sandwich-urile pot fi foarte sănătoase și sunt soluția ideală atunci când nu ai timp să pregătești o masă ca la carte. În plus, le poți lua cu tine la picnic sau când urmează să pleci într-o călătorie. Din păcate, e posibil să folosești anumite ingrediente care pot „strica” sandwich-ul. Iată care sunt acestea:

Pâinea albă

Pâinea albă nu conține nutrienți, fiind preparată din făină și calorii goale. Înlocuiește-o cu pâine din făină integrală, pâine cu măsline sau cu nuci.

Maioneza

Doar o linguriță de maioneză poate conține 100 de calorii și 10 grame de grăsime, deci ar trebui să eviți acest sos când faci sandwich-uri (și nu numai). Încearcă să o înlocuiești cu humus sau muștar, care oferă un gust bun și sunt mai sănătoase.

Citește și: 5 moduri în care poți consuma humus 

Sosuri speciale

Le poți găsi în lista de ingrediente ale fast food-urilor; este vorba de acele sosuri bogate și cremoase, care, în general, sunt foarte bogate în calorii. Sosurile aioli sau honey mustard sunt un exemplu bun în acest sens.

Mezeluri

Foarte dăunătoare pentru sănătate, mezelurile ar trebui scoase complet din dieta ta. Ele pot cauza cancer și boli cardiace, motiv pentru care nutriționiștii și medicii recomandă înlocuirea lor cu humus sau avocado.

Legume pline de ulei

Legumele simple sun, evident, foarte sănătoase, însă când vine vorba de cele marinate sau soté situația se schimbă, pentru că sunt pline de ulei. Alege întotdeauna legume proaspete sau la grătar.

Citește și: Exemple de prânz gustos și sănătos 

Cașcavalul în exces

O felie de cașcaval poate fi o idee bună, însă nu consuma foarte des acest timp de sandwich. Cașcavalul are în general multe calorii – chiar 100 de calorii o felie!

Tu ce alte ingrediente eviți atunci când îți faci sandwich-uri?


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *