6 gustari care te ajuta sa mananci mai putin

By  | 

Popcorn

La prima vedere nu par cine stie ce, dar aceste "floricele" sunt o sursa excelenta de fibre, facandu-te sa te simti "plina" pentru mult timp.

Si cum popcornul este sarac in calorii, poti sa mananci cat vrei fara sa te simti vinovata (desigur, trebuie sa fie popcorn simplu, fara cine stie ce arome sau condimente).

Migdale

Sunt o sursa buna de proteine, fibre si grasimi sanatoase, toate acestea incetinind digestia, ceea ce inseamna ca va dura mai mult pana iti va fi foame din nou. Nici macar nu trebuie sa-ti faci griji pentru silueta (cam 14 bucati abia insumeaza 100 de calorii).

Humus

Humusul e bogat in proteine si fibre, ambele tinand foamea la distanta. Atunci cand vrei sa mananci mai putin la o masa, incepe cu doua lingurite de humus si o felie de paine integrala, ca sa maresti si mai mult aportul de fibre.

Supa de legume

O singura portie te va satura din doua motive: legumele contin multe fibre si stii deja ca acestea dau senzatia de satietate + supa de legume are un continut mare de apa, deci va ocupa mult loc in stomac, astfel ca nu vei mai simti nevoia de o gustarica "vinovata".

Ciocolata neagra

Cercetarile arata ca doar cateva patratele te ajuta sa nu mai poftesti la alimente foarte dulci sau, dimpotriva, sarate. In plus, ciocolata ajuta la eliberarea de endorfine, asa ca vei fi suficient de bine dispusa ca sa nu-ti mai ineci amarul intr-un tort de ciocolata.

Iaurt grecesc sarac in grasimi

Proteinele stau mai mult timp in stomac, iar iaurtul grecesc contine o cantitate dubla fata de iaurtul obisnuit.

[Surse: Leslie Bonci, specialist in nutritie sportiva la Universitatea Pittsburg si coautor al cartii "Walk your butt off"; Cynthia Sass, autoare a "S.A.S.S.! yourself slim"; Elizabeth Somer, autoare a "Eat your way to sexy"; Lisa Young, autoare a "The Portion Teller Plan"]

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *