6 alimente pentru micul dejun care nu ingrasa

By  | 

1. Cereale integrale

Cerealele intergrale iti vor da senzatia de satietate pentru mai multe ore, asa ca poti sa-ti incepi ziua cu un bol de cereale care sa iti hraneasca organismul pana la pranz.

Esenta pierderii de kilograme cu cereale este sa te asiguri ca nu contin zahar si ca nu depasesti cantitatea recomandata. Altfel, efectul va fi invers!

Ai grija si ce mananci in restul zilei. Fereste-te de gustarile care iti pot ruina dieta (covrigei, merdenele, biscuiti etc.) si alege fructele, semintele crude si iaurturile pentru a-ti potoli foamea intre mese.

2. Fulgi de ovaz

Si fulgii de ovaz creeaza senzatia de satietate pana la pranz si au inca un avantaj, in comparatie cu cerealele: pot fi consumati si calzi.

Poti adauga un strop de sirop de mure sau de miere (in cantitati mici, pentru a nu exagera cu zaharul consumat) si vei avea parte de un mic dejun delicios.

3. Iaurt slab in grasimi

Fa-ti un mic stoc de iaurturi in frigider, ca sa te asiguri ca ai cate un iaurt pentru fiecare dimineata. Il poti lua si la tine – daca nu ai timp sa iei micul dejun acasa, iar daca il amesteci cu cereale sau fulgi de ovaz, va fi si mai consistent.

4. Grepfrut

Este un fruct plin de vitamine, care te va pastra sanatoasa si plina de viata. Te ajuta sa te simti satula in prima parte a zilei, mai ales daca mananci pe langa el o felie de paine integrala prajita sau un bol de granola (mix de cereale, nuci si alune).

5. Banane

Bananele sunt bogate in potasiu si extrem de satioase. Pot sa le mananci ca atare, sa le adaugi in bolul de cereale sau sa le tai rondele peste o felie de paine prajita.

6. Mure, capsune, zmeura

Sunt pline de vitamine si antioxidanti. O cana de capsune, de exemplu, contine 100 mg de vitamina C. Poti consuma aceste fructe impreuna cu cereale sau cu un iaurt degresat.

  • COSMO PONT: Combina cate trei dintre aceste alimente la fiecare mic dejun. Astfel, te vei satura indeajuns cat sa nu mananci prea mult la pranz si mai ales la cina, cand e cel mai mare pericolul de a lua in greutate.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *