6 alimente interzise de nutritionisti

By  | 

Prăjiturile de orez expandat

Nu conţin grăsimi însă indicele glicemic este 91, ceea ce le transformă în genul de carbohidrat care îţi va creşte nivelul de zahăr din sânge la fel de drastic precum o plimbare în rollercoaster, spune doctorul Mike Roussell.

 

 

Dressingul de salată fără grăsimi

Dressingul de salată este o combinaţie excelentă (dacă este făcut cu ingrediente naturale, de calitate) de oţet, care ţine sub control nivelul de zahăr din sânge şi uleiuri de plante pline de antioxidanţi şi acizi graşi.

În schimb, din grija excesivă de a fi dietetic, ingredientele de bază au fost înlocuite de tot felul de ingrediente care fac artificialul să pară natural. Fă-ţi singură dressingul pentru salată ca să ştii în totalitate ce mănânci.

Seitanul

Cunoscut şi sub denumirea de ”carne de grâu” şi consumat în special de vegetarieni, seitanul are un conţinut ridicat de gluten. Acesta este găseşte în mod normal în cantităţi foarte mici în celelalte alimente pe bază de făină şi este o proteină puternic alergenică. Consumat în cantităţi mari îţi poate declanşa intoleranţă sau alergie la gluten, dacă nu o ai deja.

 

 

Carnea de rechin

Deşi este recomandat să consumi peşte, rechinul nu intră şi în recomandările noastre. Deşi conţine o cantitate de Omega 3 similară cu tonul, rechinul conţine o cantitate de 3 ori mai mare de mercur. Dacă vrei o sursă bună de Omega 3, cu un conţinut scăzut de mercur, consumă somon.

Cerealele prelucrate

În această categorie intră din păcate multe alimente precum cereale pentru micul dejun, pastele, orezul, care au fost prelucrate şi astfel au fost înlăturate toate vitaminele şi mineralele naturale. De cele mai multe ori ele sunt înlocuite cu variantele lor sintetice, în aceleaşi cantităţi care se găsesc în alimente în starea naturală, pentru a păstra denumirea de cereale integrale.

 

 

Băuturile răcoritoare îndulcite

Aici intră un număr îngrijorător de mare de băuturi din comerţ, aşa că cel mai sigur este să consumi apă sau ceaiuri naturale. Caloriile goale din băuturile pe care le consumi din comerţ îţi adaugă centimetri în talie şi nu îţi dau senzaţia de saţietate aşa că eşti tenatată să bei foarte mult.

 

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *