5 rețete sănătoase pe care să le încerci săptămâna aceasta

By  | 

Nu știi ce să gătești săptămâna aceasta? Ți-am pregătit 5 rețete sănătoase, foarte delicioase, dar și simplu de preparat.

Te-ai săturat să cheltui atâția bani pe mâncare semipreparată sau livrată acasă? Vrei să mănânci mai sănătos? Ai vrea să înveți să gătești, dar nu găsești rețete prea simplu de preparat? În oricare dintre aceste situații te-ai afla, COSMO îți vine în ajutor cu 5 rețete pe care le poți încerca săptămâna aceasta, fără să fie nevoie să cheltui mult, să petreci mult timp în bucătărie sau să îți faci griji că mâncarea nu e sănătoasă.

Probabil că știi deja cât de important este să iei micul dejun, însă dimineața ești pe grabă și ai impresia că nici nu ai prea multe opțiuni. Iată un mic dejun vegetarian și foarte sănătos, care se prepară rapid: porridge de quinoa cu piersici și cardamom. Vei avea nevoie de quinoa, fulgi de ovăz, păstăi cardamom, lapte de migdale, piersici și sirop de arțar. Găsești AICI modul de preparare.

O altă rețetă vegetariană pe care ți-o propunem este cea de salsa de porumb dulce. Vei avea nevoie de porumb, roșii, ceapă roșie, ardei roșu, avocado, ardei jalapeno, coriandru, suc de limetă și brânză feta. Găsești AICI modul de preparare.

Dacă vrei ceva cu carne, e recomandat să consumi carne mai ușoară, precum cea de pui. O rețetă delicioasă este wrap-ul libanez cu carne de pui, ideal și dacă îți chemi prietenii la tine. Vei avea nevoie de piept de pui, iaurt grecesc, usturoi, nuci de pin, castravete, roșii, pătrunjel, ulei de măsline, suc de lămâie și câteva condimente. Găsești AICI modul de preparare.

Pentru un prânz gustos, pe care îl poți lua și la birou, îți propunem rețeta de paste cu vinete și roșii. Vei avea nevoie de paste penne, vânătă, usturoi, roșii, capere și pătrunjel. Găsești AICI modul de preparare.

Nu în ultimul rând, ar trebui să încerci săptămâna aceasta și rețeta de năut cu legume de vară coapte. Vei avea nevoie de dovlecei, vânătă, usturoi, ardei roșii, cartofi, ceapa tocată, semințe d coriandru, roșii la conservă și năut. Găsești AICI modul de preparare.

Poftă bună!

Dacă ți-au plăcut aceste rețete, nu uita să urmărești rubrica noastră de sănătate și diete pentru mai multe idei delicioase!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *