5 rețete sănătoase cu avocado

By  | 

Fructele de avocado sunt delicioase și au numeroase beneficii pentru sănătate. Dacă nu știi cum să le consumi, COSMO ți-a pregătit 5 rețete sănătoase cu avocado pe care le poți încerca săptămâna aceasta.

Avocado este bogat în grăsimi sănătoase (cam 22,5 g/fruct, dintre care două treimi mononesaturate), conține puțină fructoză, multe vitamine (A, 8 tipuri de vitamina B, C, D, E și K), potasiu, antioxidanți și luteină.

Printre beneficiile fructelor de avocado se numără:

  • scăderea colesterolului;
  • reglarea tensiuni arteriale;
  • întărirea oaselor;
  • eliminarea mirosului neplăcut al gurii;
  • menținerea sănătății creierului;
  • combaterea constipației;
  • prevenirea cancerului;
  • îmbunătățirea vederii;
  • întârzierea procesului de îmbătrânire a organismului;
  • hidratarea pielii;
  • menținerea sănătății sistemului digestiv;
  • accelerarea metabolismului.

Fructele de avocado pot fi consumare în diferite feluri. Iată 5 rețete sănătoase pe care să le încerci și tu.

Salata de cartofi cu avocado este simplu de preparat și foarte nutritivă. Nu ai nevoie decât de cartofi noi, avocado, migdale, ulei de măsline, suc proaspăt de lămâie și vlăstari de muștar, iar rezultatul este absolut delicios. Găsești AICI lista completă de ingrediente și modul de preparare.

Salata cu quinoa, avocado și mazăre este sățioasă și o poți lua și la birou. Ai nevoie de mazăre, quinoa, avocado, suc de lămâie, ulei de măsline, frunze de mentă și chives. Găsești AICI lista completă de ingrediente și modul de preparare.

Salata cu somon, avocado și castravete este ideală pentru cină. Ai nevoie de somon, avocado, castravete, frunze de salată, mentă tocată, limetă, miere și ulei de măsline. Găsești AICI lista completă de ingrediente și modul de preparare.

Dimineața sau în loc de un snack nesănătos, îți poți prepara un smoothie cu avocado și căpșuni, foarte sănătos și plin de nutrienți. Găsești AICI lista completă de ingrediente și modul de preparare.

Sau ce-ai spune de avocado umplut cu fasole și brânză feta? Yummy! Ai nevoie de semințe de chimen, fasole roșie, limetă, roșii, ceapă eșalotă, ardei iute, coriendru, brânză feta și avocado. Găsești AICI lista completă de ingrediente și modul de preparare.

Poftă bună!

Dacă ți-au plăcut aceste rețete, nu uita să urmărești rubrica noastră de sănătate și diete pentru mai multe idei delicioase!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *