5 moduri în care poți consuma humus

By  | 

Humus este o pastă preparată din năut și sos tahini, care, deși nu este foarte gustos pe cont propriu, este plin de nutrienți.

Humusul este foarte sănătos, la prepararea sa fiind folosite ingrediente precum năut, tahini, ulei de măsline, usturoi și zeamă de lămâie. Multe persoane încearcă să consume humus simplu și ajung la concluzia că nu este un preparat gustos, însă secretul este să îl incluzi în alte feluri de mâncare. De asemenea, dacă prepari singură humus, acasă, va fi mult mai bun!

Exemple de prânz gustos și sănătos

Astfel, iată 5 moduri în care poți consuma humus:

  1. Ca dressing de salată, amestecat cu oțet balsamic, sare și piper. O poți lua la birou, humusul făcând-o mai sățioasă.
  2. Ca ingredient la omletă, inainte să pui în tigaie. Începe-ți dimineața cu un mic dejun gustos și sănătos!
  3. În loc de maioneză, atunci când faci sandwich-uri, wrap-uri sau tortilla. Din nou, o idee de pachet pentru birou.
  4. Ca sos pentru salată, amestecat cu piper negru, pătrunjel și/sau arpagic. Yummy!
  5. În loc de margarină sau unt atunci când îți faci sandwich-uri.

5 rețete delicioase cu tofu

Tu în ce moduri consumi humus?


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *