Vrei să fii în formă? Respectă aceste reguli simple

By  | 

Cele mai în formă femei au câteva lucruri în comun. Fură-le secretele și vei reuși să arăți și tu la fel de bine!

Nu este greu să arăți ca scoasă din cutie atâta timp cât ții cont de anumite lucruri. Pentru a avea un corp „perfect” e necesar să respecți anumite reguli, însă, din fericire, acestea nu sunt deloc complicate.

Consumă zilnic aceste alimente sănătoase!

Vrei să fii în formă? Respectă aceste reguli simple:

Fac exerciții aproape zilnic, însă le alternează. Se înțelege de la sine că trebuie să faci sport pentru a avea corpul visat, însă nu trebuie ca în fiecare zi să faci aceleași exerciții. Corpul se obișnuiește repede cu un anume tip de exerciții, motiv pentru care îți recomandăm o diversitate cât mai mare. Încearcă să alergi, să dansezi, să înoți, să faci yoga, CrossFit, tae-bo… cu cât mai mult alternezi exercițiile, cu atât mai bine.

Le pasă de alimentație. La fel de importantă precum exercițiile este și o alimentație sănătoasă și echilibrată. Urmărește secțiunea noastră de Diete și fitness pentru mai multe sfaturi.

Consumă multe proteine. Kira Stokes, antrenor la BFX Studio și creatoarea The Stoked Fitness Method consumă 4 ouă fierte și humus zilnic, alături de un smoothie plin de proteine pe care îl bea la 30 de minute după fiecare antrenament.

Consumă carbohidrați bogați în fibre. Aceștia îți vor ține de foame pentru mai mult timp.

Mănâncă imediat cum se trezesc. Micul dejun este foarte important, deci nu aștepta prea mult până să ți-l prepari! Începe prin a bea măcar două pahare de apă plată sau apă caldă cu lămâie, apoi ia un mic dejun sănătos, care să te energizeze.

Mănâncă mult la micul dejun. Pentru că vei arde multe calorii de-a lungul zilei, este necesar ca la micul dejun să consumi suficientă mâncare. Mănâncă mai mult la micul dejun și mai puțin la cină.

Consumă carbohidrați înainte de antrenamente și proteine după. Citește acest articol pentru mai multe detalii despre alimentația înainte și după antrenamente.

Consumă puțin sau deloc alcool. Alcoolul nu doar că are multe calorii, dar poate avea efecte negative asupra sănătății tale dacă îl consumi în cantități prea mari.

Lucrează părți diferite ale corpului în fiecare zi. În acest fel, vei lucra mai eficient, iar corpul tău va arăta bine peste tot, nu doar în anumite zone.

Nu sunt demoralizate dacă sar peste un antrenament. Poate că uneori pur și simplu nu poți face exerciții într-o anumită zi, fie că sală este în renovare, plouă prea tare pentru a ieși la alergat sau nu te simți bine. Nu te simți prost dacă ți se întâmplă și ție asta din când în când, ci concentrează-le pe altele. Poți citi o carte bună, poți face curat prin casă, poți ieși cu o prietenă pe care nu ai mai văzut-o demult.

Tu vrei să fii în formă? Câte dintre aceste reguli respecți?

 

*articol preluat din Cosmopolitan US


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *