10 alimente pentru micul dejun care te ajuta sa slabesti

By  | 

1. Grepfrut

Este plin de vitamine care te vor pastra sanatoasa si plina de viata. Greful te va ajuta sa te simti satula in prima parte a zilei, mai ales daca adaugi si o felie de paine prajita sau un bol de granola (mix de cereale, nuci, alune).

2. Iaurt slab in grasimi

Fa-ti un mic stoc de iaurturi in frigider ca sa te asiguri ca ai un iaurt pentru fiecare dimineata, pe care il poti lua cu usurinta si la tine (la serviciu, in deplasari). Mai mult, poti sa-l amesteci cu cereale pentru un mic dejun sau o gustare hranitoare.

3. Cereale integrale

Cerealele intergrale iti vor da senzatia de satietate pentru mai mult timp, asa ca poti sa incepi ziua cu un bol de cerale care sa iti hraneasca organismul pana la pranz. Esenta pierderii de kilograme cu cereale este sa te asiguri ca nu contin zahar si ca nu depasesti cantitatea recomandata, altfel, efectul va fi invers.

Ai grija si ce mananci in plus, incearca sa te feresti de micile gustari (covrigei, gogosi) pe care esti tentata sa le consumi pentru ca ele nu vor face altceva decat sa-ti strice dieta.

4. Fulgi de ovaz

Si fulgii de ovaz creeaza senzatia de satietate pana la pranz. Ei au un avantaj in comparatie cu cerealele, pot fi consumati si calzi. Poti adauga un strop de sirop de sirop de mure sau miere (in cantitati mici pentru a nu exagera cu cantitatile de zahar consumate) si vei avea parte de un mic dejun delicios.

5. Banane

Bananele proaspete sunt bogate in potasiu si sunt extrem de satioase. Pot fi consumate simple sau adaugate in bolul de cereale sau chiar pe o felie de paine prajita.

6. Shake nutritiv

Exista pe piata o varietate de astfel de shake-uri nutritive care pot inlocui o masa, iti poti prepara singura sau poti lua din comert. Recomandam shake-ul in special persoanelor care nu au timp sa manance dimineata.

7. Mure, capsune, zmeura

Sunt pline de vitamine si antioxidanti. O cana de capsune, de exemplu, contine 100 de mg de vitamina C. Le poti consuma impreuna cu cereale sau cu un iaurt usor.

8. Granola

Granola este un amestec de fulgi de ovaz cu nuci, migdale, cocos, uneori chiar si orez, stafide care se gateste in ulei sau unt pana cand capata o culoare maronie si devine usor crocant. Incearca granola cu lapte slab in grasimi, cu iaurt sau foloseste-l ca gustare de-a lungul zilei.

9. Paine prajita (toast)

Painea prajita cu unt slab, cu bucatele de banana sau inmuiata in ceai iti asigura un mic dejun gustos si, cu atat mai mult cu cat este calda si buna. Painea prajita este bogata in fibre care te vor ajuta sa iti simti organismul hranit pana cand vine pranzul.

10. Lapte slab in grasimi (light)

Esti o femeie activa si ai nevoie de mult calciu si vitamina D, iar laptele le contine pe amandoua. Adauga 200 de grame de lapte la cereale, fulgi de ovaz sau granola, iar oasele tale iti vor multumi ca ai grija sa le dai vitaminele de care au nevoie.

Recomandarea COSMO

Combina cate trei dintre cele zece alimente pentru un mic dejun hranitor si gustos, cat sa nu fii nevoita sa mananci de mai multe ori pe zi sau sa lasi mancatul pentru seara cand risti sa iei in greutate cel mai mult. Toate alimentele de mai sus confera organismului satietate, dar si energie pentru intreaga zi.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *