Dieta pentru orgasm mai intens

By  | 

Te-ai saturat de jucarii sexuale si role-play, insa nu stii ce altceva ar putea declansa un maraton pasional, cu orgasme intense? Aprovizioneaza-te cu urmatoarele alimente si pregateste-te sa te bucuri de sex asa cum n-ai mai facut-o.

Miere

Borul, care se regaseste atat in miere, cat si in legume, fructe si nuci, stimuleaza metabolismul si cresterea cantitatii de estrogen – hormon feminin – in organism.

De asemenea, stimuleaza si cresterea cantitatii de testosteron, hormon care determina apetitul pentru sex, atat in cazul femeilor, cat si al barbatilor, spune Theresa Crenshaw, autor al “The Alchemy of Love and Lust”.

Grasimi vegetale, nuci si seminte

Daca tu si iubitul tau v-ati propus sa taiati grasimile din alimentatie, asigurati-va totusi ca va luati necesarul de vitamina E, esentiala in mentinerea echilibrului hormonal. Cumpara uleiuri vegetale brute si veti experimenta o schimbare placuta in ceea ce priveste libidoul.

Cereale

Cerealele determina cresterea cantitatii de testosteron din sange. Susan Weed, expert in plante medicinale, recomanda consumul de fulgi de ovaz fierti de cateva ori pe saptamana, pentru senzatii intense in timpul sexului.

Scoici

Acest aliment afrodiziac isi merita reputatia. Scoicile si fructele de mare contin o concentratie mare de minerale, componente de baza in hormonii sexuali. Mai mult, acestea sunt esentiale in mentinerea unei bune activitati cerebrale.

Alge marine

Se pare ca si algele comestibile sunt recomandate pentru nopti mai pasionale. Acestea contin iod, care ajuta la buna functionare a tiroidei – glanda endocrina, importanta pentru reglarea metabolismului.

Studiile au aratat ca multe femei care experimenteaza o scadere a libidoului suporta si o deficienta usoara a hormonului tiroidian – hipotiroidism. “Incearca sa mananci mancare japoneza ori meniuri care sa includa si alge comestibile uscate”, sugereaza medicul nutritionist Dana Reed de la Vitamins.com, desi rezultatele se pot observa dupa o luna de consum regulat.

Ciocolata

Nu este minunat cand stii ca un aliment pe care-l indragesti atat de mult iti poate resuscita viata sexuala? “Ciocolata contine metilxantine, care stimuleaza impulsurile nervoase”, spune Gail Frank, profesor de nutritie la California State University, Long Beach.

“Mai mult, este recunoscuta ca fiind un aliment organoleptic – ceea ce inseamna ca toate simturile tale sunt antrenate in aprecierea si consumul sau, fapt ce duce mai departe sporirea senzatiilor care te satisfac.” Alte alimente care au efecte similare sunt inghetata, sosurile de branza si cele obtinute din smantana.

Oua

Sunt pline de vitamina B, in special B6 si B5. “Banalul” aliment echilibreaza hormonii, te incarca cu energie si diminueaza stresul. Cu ce poti inlocui ouale? Include in dieta spanac, morcovi, mazare, seminte de floarea soarelui, toate bogate in vitamina B6, ori cartofi, peste, cereale integrale si lapte, pentru aportul de vitamina B5.

Zinc

Un mineral deosebit de important pentru organism, zincul se regaseste in carnea rosie, orezul brun, painea integrala, mancarea marina, frunzele vegetale si unele branzeturi precum Chesire si Lancashire. Joaca un rol crucial in reglarea prolactinei, care influenteaza fertilitatea si functiile sexuale.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *