Dieta ketogenica, rezultate uluitoare cu un meniu variat

By  | 

Principiile dietei ketogenice.

Înainte să începi dieta, asigură-te că ai buget să îţi schimbi garderoba, deoarece vei slăbi garantat în mod considerabil! O dietă concepută în anii 20 pentru a trata persoanele bolnave de epilepsie a devenit astăzi una dintre cele mai populare şi eficiente diete. Dieta keto pare o promisiune ireală, dar vei slăbi, în funcţie de greutatea actuală, până la 10 kilograme într-o lună -şi asta fără să te înfometezi.

Cel mai mare susţinător actual al dietei ketogenice este dr. Andrei Laslau care îşi convinge adepţii să urmeze acest regim alimentar fiind el însuşi un exemplu de succes. Acesta a reuşit să slăbească aproximativ 20 de kilograme în 45 de zile, fără să renunţe la multe dintre alimentele pe care le iubeşte, pofticios fiind. Andrei îşi menţine în continuare silueta şi atrage din ce în ce mai mulţi susţinători. Pe pagina sa de Facebook, dr. Andrei Laslau a strâns aproape 200 de mii de fani.

Principul dietei ketogenice este relativ simplu. Pentru a accelera procesele metabolice şi pentru a arde rapid depozitele de grăsime existente în organism trebuie să reduci consumul de carbohidraţi şi să măreşti aportul de grăsimi în organism. În mod normal organismul foloseşte glucoza pentru a produce energie, rezultată din carbohidraţi, iar atunci când îi elimini din alimentaţie organismul trebuie să folosească alte resurse eclanşând procesul de cetoză.

Există, de fapt, şi o retă simplă după care ne putem calcula meniul zilnic. Conform acesteia trebuie să consumăm 65% grăsimi, 30% proteine şi 5% glucide (max. 50 g). Cantitatea de proteine se calculează în funcţie de greutate, între 1.50 şi 1.75 g pentru fiecare kilogram al greutăţii tale ideale.

Lista alimentelor permise în dieta ketogenica.

Ai voie să consumi: carne (pui, peşte, vită, porc) de evitat alimentele din carne procesată, ouă, slănină, ficat, unt, brânzeturi fermentate, iaurtul fără fructe, uleiuri vegetale de cocos sau migdale, măsline, nuci, avocado, mere, citrice în cantităţi limitate, seminţe (in, susan), broccoli, conopidă, spanac, salată, dovlecei,vinete, roşii, castraveţi, ardei, fasole verde, ceai verde, ceai negru, cafea, preparate în casă şi neîndulcite. 

Lista alimentelor interzise in dieta ketogenica.

Sunt interzise de la consum pastele, orezul, cartofii, cerealele şi produsele de panificaţie şi de cofetărie, fructele foarte dulci ori confiate cu adaos de zahăr, mierea, lactatele nefermentate, alcoolul, băuturile carbogazoase, zahărul şi orice îndulcitor. Ca să îţi fie mai uşor să urmezi această dietă, începe din timp să renunţi la sursele de glucide astfel ca în momentul în care decizi să renunţi definitv la ele să nu îţi fie prea greu.

Este indicat să respecţi cele 5 mese zilnice (3 principale şi 2 gustări), să mesteci bine mâncare şi să consumi multe lichide în această perioadă. În zilele în care faci sport poţi să consumi mai multe glucide, dar să nu exagerezi. După ce ai ajuns la greutatea dorită poţi să îţi rezervi o zi pe săptămână în care să consumi şi carbohidraţi, în cantităţi limitate, binenţeles.

Beneficiile dietei ketogenice.

Principalul scop, pe care îl vei tinge cu succes dacă respecţi indicaţiile dietei, este de a da jos cât mai multe kilograme. În plus dieta ketogenică opreşte dezvoltarea celulelor cancerose, determină scăderea colesterolului rău, este utilă în tratarea sindromului metabolic, al diabetului de tip II, a bolilor precum Alzheimer şi Parkinson şi te ajută să păstrezi masa musculară.

Dezavantajele dietei ketogenice.

În primul rând, îţi vei priva organismul de vitamine şi minerale pe care le găseşti în fructe, creşte nivelul de aciditate din organism, te vei simţi slăbită şi obosiită în primele săptămâni, te vei constipa, de aceea este indicat să o începi într-o perioadă în care eşti liberă.

Ce părere ai, este dieta ketogenică o dietă greu de urmat?

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *