Dieta de toamna pentru mentinerea bronzului

By  | 

Alimentaţia bogată în beta-caroten te ajută să ai o piele stralucitoare şi arămie ca-n zilele de vară, pe toată perioada sezonului rece. Beta-carotenul se regăseşte în toate legumele şi fructele de culoare roşie şi oranj. Ai grijă, însă, pentru ca efectul acestei diete să fie scontat, consumă aceste fructe şi legume cât mai neprocesate termic. Ca să înţelegi mai bine, beta-carotenul este o substanţă indispensabilă pentru organimul nostru care stimulează cu aproape 30% sinteza melaninei, pigment organic brun-închis care dă culoare pielii noastre.

În continuare vei descoperi ce trebuie să consumi pentru a te bucura cât mai mult de un bronz intens şi de durată. Şi încă ceva, dieta aceasta te va ajuta să-şi păstrezi supleţea. Mai ţine cont şi de faptul ca dieta trebuie urmată o dată pe lună. Cât timp nu eşti la regim, evită excesul de carbohidraţi, dulciurile şi prăjelile. De asemenea, este foarte important să nu mănânci după ora 19.00, deoarece metabolismul scade şi odată cu el scad şi arderile.

Ziua 1


Mic dejun: un pahar cu iaurt de baut cu fructe de pădure şi 2 linguri de cereale integrale; un pahar cu suc de portocală;
Prânz: o salată din roşii, ardei gras roşu şi trei linguri de fasole galbenă, o jumătate de ceapă roşie, un vârf de sare, o lingură de oţet balsamic, ulei de măsline, cu o felie de pâine neagră; la desert, consumă un ciorchine de struguri roşii;
Cină: Două linguri de orez integral roşu cu 150 g fileu de peşte la grătar şi o salată varză roşie.

Ziua 2

Mic dejun: o cană de ceai verde neîndulcit şi doi biscuiţi cu cereale; 3 linguri cu mure sau merişor amestecate cu 3 linguri de brânză degresată de vaci;
Prânz: o salată din 1 ardei capia, o roşie, cinci-şase rondele de praz, un morcov, măsline kalamata, telemea nesărată de vaci, sare, o lingură oţet balsamic, ulei de măsline şi un praf de piper roşu;
Cină: 150 g piept de pui la cuptor cu boia şi o salată din salată de sfeclă, morcov şi hrean, cu oţet şi ulei de măsline. La desert, un castronel cu pepene roşu sa galben, la alegere.

Ziua 3

Mic dejun: 2-3 linguri cu cereale integrale şi o cană cu sana sau kefir, cu 50 g catină sau 100 g ananas proaspăt;
Prânz: 100 g paste făinoase cu dovleac, brânză, suc de roşii şi ierburi provensale.
Cină: 150 g păstrav sau somon la cuptor, cu boia, roşii şi curry, două linguri de piure de cartofi cu morcovi şi o salată la alegere; la desert, un castronel cu mango sau o rodie bine coaptă.

Ziua 4

Mic dejun: un pahar cu lapte degresat şi o mână de fructe uscate; un pahar de suc de sfeclă cu morcovi;
Prânz: 150 g carne de viţel la grătar cu garnitură de linte portocalie fiartă şi condimentată după gust; la desert, o felie potrivită de pepene roşu;
Cină: salată de roşii cu ceapă roşie şi 150 g carne de curcan pregătită la tigaie, în puţin unt şi o felie de pâine de secară.

Ziua 5

Mic dejun: un pahar cu suc de citrice; două felii de pâine neagră cu o felie de şuncă şi un ou fiert;
Prânz: Un bol mare cu supă de roşii şi tâiţei; la desert, 100 g de dovleac cop la cuptor cu miere şi scorţişoară;
Cină: două pulpe de pui la cuptor cu garbitură de fasole roşie, usturoi şi verdeaţă din plin, alături, o salată de sfeclă sau varză roşie.
 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *