Dieta de toamnă pentru femei

By  | 

Odată cu începerea toamnei, ar trebui să îți schimbi dieta, astfel încât corpul tău să primească în continuare nutrienții de care are nevoie.

Profită de „vedetele” toamnei

Întotdeauna este recomandat să consumăm cât mai des fructe și legume de sezon pentru ca acestea să fie proaspete şi să ne putem bucura de toate proprietăţile lor benefice.

Printre cele mai sănătoase fructe de toamnă se numără strugurii, merele, perele, gutuile, prunele, castanele, măceșele, rodiile, grepfrutul și tangerinele.

Cât despre legume, consumă cât mai des vinete, broccoli, dovleci, morcovi, ciuperci, conopidă, ardei gras, ceapă roșie, sfeclă roșie și varză.

Crește-ți imunitatea

Imunitatea scade în sezonul rece, deci trebuie să fii pregătită. Consumă usturoi, ardei iute, ghimbir, curcumă și scorțișoară, lămâie, ceai verde sau negru și suc de morcovi sa de sfeclă.

Menține bronzul

Alimentaţia bogată în beta-caroten te ajută să ai o piele stralucitoare şi arămie ca-n zilele de vară, pe toată perioada sezonului rece. Beta-carotenul se regăseşte în toate legumele şi fructele de culoare roşie şi portocalie. Citește acest articol pentru mai multe detalii.

Detoxifiere

Toxinele pe care le acumulăm zi de zi ne pot umbri sănătatea. De aceea, este foarte important ca cel puţin o dată pe an să urmăm o cură pentru detoxifiere, iar toamna este anotimpul potrivit pentru acest lucru. Citește acest articol și află mai multe detalii.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *