Dieta cu mere: slabire si detoxifiere

By  | 

 

Care sunt beneficiile merelor?

Merele sunt nişte fructe grozave cărora nu le acordăm importanţa cuvenită deşi au numeroase beneficii şi sunt tot timpul la îndemână. În sezonul rece merele sunt fructele noastre preferate mai ales datorită preţului avantajos cât şi datorită faptului că sunt alegerea cea mai apropiată de ”natural”. Desigur că găsim în comerţ toate fructele posibile şi imposibile, dar nu se compară cu savoarea merelor de producţie locală.

Merele sunt un aliment grozav de dietă pentru că au puţine calorii, în jur de 50, şi în acelaşi timp sunt şi săţioase. Acest fruct se consumă întotdeauna cu coajă deoarece aceasta conţine cei mai mulţi nutrienţi, dar trebuie să limitezi numărul lor la maximum 5 pe zi datorită proprietăţilor lor laxative. Merele conţin antioxidanţi cu rol benefic în întârzierea efectelor timpului şi taie pofta de dulce aşa că nu vei mai pofti constant la prăjituri şi ciocolată.

Pectina din mere care se formează în stomac încetineşte absobţia zahărului şi ajută la scăderea nivelului colesterolului. Un studiu a relevat că oamenii care consumă 3 mere pe zi faţă de cei care nu consumă niciun măr vor scădea într-o lună nivelul colesterolului cu 7 procente.

Meniul pe zile pentru dieta cu mere

Dieta cu mere nu este recomandată pentru mai mult de 5 zile şi este indicată în cazul în care ai nevoie să slăbeşti moderat într-o perioadă scurtă, în niciun caz pe termen lung! În acest timp se va schimba metabolismul, care va arde grăsimile mult mai repede şi vei mânca mai puţin datorită abilităţii acestui fruct de a-ţi tăia pofta de mâncare.

Renunţă în acest timp la grăsimi, zahăr, alcool şi prăjeli şi lasă-ţi organismul să se detoxifieze! Calculează-ţi meniul zilnic în aşa fel încât să nu depăşeşti 1200 de calorii şi alternează tipurile de mere pentru a le suporta mai uşor.

Ziua 1: Meniul tău în prima zi este unul simplu: 5 mere consumate câte 1 la fiecare masă din zi şi la cele 2 gustări, apă şi ceaiuri pentru hidratare din belşug.

Ziua 2: Meniului de bază cu mere îi adaugi o salată mare de crudităţi la prânz cu zeamă de lămâie.

Ziua 3: Meniului din ziua anterioarăi adaugi un sendviş cu piept de curcan şi pâine integrală la micul dejun.

Ziua 4: Cele 5 mere de fiecare zi, alături de un sendviş dimineaţa, o salată de ton la prânz şi seara o porţie de cereale cu lapte.

Ziua 5: La prânz un măr, un ou fiert cu o felie de brânză şi o felie de pâine integrală, la prânz mărul şi salată de piept de pui iar la cină doar mărul. Nu uita de cele 2 gustări din, surpriză…mere!

Efecte negative ale dietei cu mere

Este o dietă restrictivă din punct de vedere caloric, însă merele sunt săţioase şi nu te va afecta foarte tare, mai ales că pe zi ce trece meniul devine tot mai bogat. Consumul unei cantităţi mari de mere poate duce la un nivel de aciditate prea mare în stomac, însă poţi să te tratezi foarte simplu cu ajutorul cărbunelui alimentar.

După ce finalizezi cele 5 zile ale dietei cu mere mănâncă în continuare câte 3 mere pe zi şi ai grijă la alimentaţie pentru a preveni efectul de yoyo. Dacă te întorci la meniul tău obişnuit vei pune la loc kilogramele pe care le-ai dat jos.

Scrie-ne dacă ai urmat această dietă şi care au fost rezultatele obţinute!

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *