Dieta anti PMS

By  | 

Ce mănânci înainte de menstruaţie, ca să combaţi problemele.

Ia micul dejun

Dacă nu mănânci sănătos dimineaţa, nivelul zahărului din sângele tău va scădea, înrăutăţindu-ţi starea de spirit. Alimentele care conţin proteine şi carbohidraţi, ca untul de arahide, cerealele cu lapte sau ouăle cu toast de secară, te vor ajuta să-ţi menţii buna dispoziţie.

PMS – Adio, durere!

Mănâncă somon şi nuci

Acestea conţin, printre alte substanţe hrănitoare, acizi graşi omega 3, care stabilizează nivelul hormonilor (în perioada asta, aceştia au tendinţa s-o ia razna) ce accentuează manifestările sindromului premenstrual. Mănâncă măcar o porţie din aceste alimente zilnic, înainte de menstruaţie. Alte surse de omega 3 mai sunt şi spanacul sau peştele gras (codul).

4 alimente anti-PMS

Renunţă la cafea

Cofeina ridică nivelul hormonilor de stres, înrăutăţindu-ţi starea, şi aşa delicată, din această perioadă.

Femeile la PMS – Jurnal de bord super haios

Ia suplimente cu magneziu

Acest mineral are un efect calmant, contracarând iritabilitatea. El se găseşte nu doar în pastiluţele din farmacie, ci şi în cerealele integrale şi linte.


Comments

comments