Cyclingul, perfect pentru slabire masiva

By  | 

Mai nou, biciclitul ȋn România este cea mai trendy formă de a face mişcare. Au apărut zeci de producători pentru coşuri de bicicletă, revistele ne spun cum să ne ȋmbrăcăm pentru a bicicli cu… beneficii, adică atrăgând priviri, iar bicicletele sunt mai nou atât de frumoase de parcă nici nu-ţi vine să le scoţi din casă.

Pe de altă parte, mersul pe bicicletă este perfect pentru a te menţine ȋn formă, a combate stresul şi a dormi ca un bebeluş. Ba, mai mult, dacă te plimbi pe bicicletă săptămânal, te asiguri că nu vei face niciodată o boală de inimă.
Ȋţi dăm câteva motive mai jos pentru a ȋncepe să bicicleşti de azi.

Şi, apropo, nu rata nici concursul nostru de Glam Cycling de astăzi, 5 iulie! Vino cu prietenele tale la evenimentul COSMO Glam Sports şi vă veţi distra şi antrena toată ziua.

Slăbeşti… muuult

Dacă alegi bicicleta pentru a merge la serviciu, la piaţă şi la plimbare prin oraş şi o foloseşti, deci, zilnic, vei arde cam 2000 de calorii pe săptămână ȋn cazul ȋn care pedalezi cu o viteză moderată mai puţin de jumătate de oră pe zi. Iar dacă pedalezi o oră ȋntreagă, arzi nu mai puţin de 300 de calorii, deci poţi să mănânci o ciocolată sau o prăjitură cu mult caramel ca apoi s-o dai jos rapid, biciclind.

Nu te ȋmbolnăveşti

Datorită faptului că măreşte rata metabolică, mersul pe bicicletă optimizează funcţiile inimii, plămânilor şi circulaţiei sanguine, prevenind astfel atacurile cerebrale sau stopul cardiac.
Şi pentru că pune tot organismul ȋn mişcare, biciclitul te ţine departe şi de mai toate formele de cancer, mai ales cel de sân şi colon, dar şi de diabetul zaharat de tip 2, cel care apare mai ales din cauza lipsei de mişcare.

Un studiu efectuat ȋn rândul populaţiei din Finlanda a arătat că cei care merg cu bicicleta 30 de minute pe zi au cu 40% mai puţine şanse de a dezvolta mai târziu diabet.

Este uşor şi distractiv

Faţă de alte forme de cardio, mersul pe bicicletă nu afectează oasele, tendoanele sau ligamentele, aşa că riscul de a face un accident major este mai mic. Iar dacă porţi protecţie, este şi mai bine.
Unde mai pui că eliberează endorfine, hormonii fericirii, şi serotonină, hormonul relaxării, aşa că este o formă de sport perfectă pentru a combate stresul şi efectele lui negative ca insomnia, anxietatea sau depresia.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *