Cura de slabire rapida

By  | 

Secretul celor două zile de regim este că vei consuma doar un sfert din numărul caloriilor consumate în zilele normale. Astfel, dacă stilul tău de viaţă implică în mod normal 2000 de calorii, va trebui să reduci numărul la 500.
Cura de slăbire rapidă a fost documentată şi publicată de Dr. Nichael Mosley şi Mimi Spencer şi pretind că aceasta este cea mai eficientă dietă. Deşi regimurile extreme au fost întotdeauna criticate de comunitatea medicală, Mosley a dedicat un capitol întreg în care explică principiile de funcţionare a programului de slăbire intermitent.

 

Atunci cînd nu mănânci, corpul tău va căuta alte surse de energie şi va începe să se hrănească din glucoza din sânge şi când se termină şi aceasta, va începe să consume grăsimile din organism. Cu toate asteam secretul reuşitei pentru cura de slăbire rapidă este să reiei după două zile regimul alimentar normal pentru a nu dăuna organismului.

 

Beneficii Cura de slabire Rapida
 

 

  • Cura de slăbire rapidă îmbunătăţeşte memoria şi abilitatea de a învaţa prin stimularea unor celule noi ale creierului, susţine neurologul Mark Mattson, în unui experiment de laborator.
  • Un alt beneficiu al dietei 5:2 este că poate creşte efectivitatea insulinei, un hormon care influenţează abilitatea noastră de a procesa zahărul în organism.
  • Cura de slăbire rapidă îţi îmbunătăţeşte starea de spirit datorită unei proteine care are rolul nu doar de a stimula memoria, ci şi de a reduce anxietatea. Mattson a demonstrat toate aceste beneficii prin experimente pe şoareci.

Dezavantajele curelor de slabire rapida

”Sunt dovezi limitate care să arate că restricţii alimentare de câteva zile vor avea rezultate mai bune decât o dietă moderată pe care o urmezi în fiecare zi.” a mărturisit Lisa Moskovitz, dietetician din Manhattan. Cu alte cuvinte, cura de slăbire rapidă nu funcţionează la fel la toată lumea.

 

Cum funcţionează cura de slabire rapida

 

  • Primul pas este o vizită la doctor pentru a-ţi face analizele de rigoare. Această dietă nu este recomandată celor care au diabet sau iau medicamente care influenţează nivelul zahărului din sânge. Este recomandat să nu urmezi această dietă nici dacă faci exerciţii fizice, pentru că nu vei mai avea energia necesară să le faci.
  • Pasul 2 – calculează-ţi IMC săptămânal, cu ajutorul unui calculator online. Notează-ţi evoluţia într-un carneţel în care îţi ţii evidenţa caloriilor pe mese, zilnic.
  • Pasul 3 – stabileşte care vor fi cele două zile de dietă intensă, pentru a nu-ţi afecta activitatea de zi cu zi, având în vedere că vei avea un nivel de energie scăzut. Împarte cele 500 de calorii apoi pe mese şi alcătuieşte-ţi un meniu cât mai săţios.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *