Cum te motivezi sa te tii de sport?

By  | 

1. Trece-ţi obiectivele pe hârtie – dacă le vei vedea scrise mereu vei ajunge să le interiorizezi şi să crezi în ele.

2. Setează obiective realiste – cum să reuşeşti dacă tu îţi propui să te transformi peste noapte în atlet de performanţă? Vei eşua şi vei renunţa la obiectivele tale definitiv.

3. Programează-ţi timp special pentru sport – nu îţi spune că îţi faci tu timp maine de sport,pentru că nu vei reuşi. Stabileşte-ţi agenda pentru săptămâna viitoare incluzând şi ora zilnică de mişcare şi respectă-ţi programul.

4. Adoptă atitudinea potrivită – dacă pleci de la premisa că nu eşti o persoană activă şi că acesta nu este un stil de viaţă potrivit pentru tine nici nu ar trebui să te apuci. Repetă-ţi mereu că poţi să faci orice şi vei reuşi, oricât de greu va fi. În paşi părunţi, dar siguri!

5. Alternează tipurile de exerciţii – organismul tău se va adapta la noul stil de viaţă iar exerciţiile pe care le practici nu vor mai avea acelşi rezultat ca la început. Schimbă rutina în mod regulat. Idei găseşti, dintre cele mai diverse, pe internet.

6. Fă-ţi un partener de sport – chiar dacă alegi un sport care se practică în 2 sau pur şi simplu faceţi jogging dimineaţa, partenerul tău va fi mereu acolo să îţi ofere o motivaţie în plus. Dacă ştii că nu trebuie să dai socoteală nimănui pentru că ai sărit – iar- peste ora de sport, rişti să te laşi definitiv.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *