Cum sa slabesti istet

By  | 

Cu siguranta ai tinut, macar o data in viata, o dieta sau un regim alimentar, chiar si fara recomandarea medicului. Iata planul COSMO despre cum sa slabesti istet.

Ştii regula numărul unu atunci când vine vorba de kilograme date jos, nu? Niciodată să nu te înfometezi şi, chiar şi după ce reuşeşti să scapi de numărul de kilograme pe care ţi l-ai propus, să ţii în continuare (şi definitiv!) un plan alimentar sănătos şi de care să nu te simţi vinovată. Iată mai jos câteva idei pe care le poţi pune liniştită în aplicare:

Echilibreaza

La o masă organismul tău trebuie să primească în egală măsură carbohidraţi, proteine şi grăsimi sănătoase, pentru a rămâne în formă. Astfel, consumă fără grijă fructe, cereale, legume foarte multe, piept de pui sau de curcan, peşte, tofu, avocado, nuci, seminţe etc.

Noteaza

Ia un carneţel sau agenda cu rezoluţiile pe 2016 şi stabileşte-ţi orele exacte când mănânci şi când îţi iei snack-urile dintre mese. Nu le ignora pe acestea din urmă, ba chiar organizează-te să fie cele mai bune şi curate opţiuni alimentare. Dacă îţi faci un plan, vei fi motivată să te ţii de el şi vei putea observa, negru pe alb, dacă mănânci prea mulţi carbohidraţi sau prea multe calorii la o masă.

Misca-te

Măcar trezeci de minute de mişcare pe zi ajută enorm să slăbeşti. Desigur, cu cât eşti mai activă fizic, cu atât te păstrezi mai în formă, însă dacă faci cel puţin 150 de minute de efort fizic moderat pe săptămână, arzi mii de calorii, mai ales dacă nu eşti genul care merge la sală şi care să facă sport organizat.

Nu te grabi

Este foarte important să mănânci încet şi să nu bei lichidele în grabă. În plus, abţine-te să butonezi telefonul sau să stai cu ochii pironiţi în televizor în timp ce eşti la masă. Mestecă foarte bine mâncarea înainte să o înghiţi – te va ajuta la o digestie mai uşoară şi bea înainte sau după ce termini de mâncat, şi nu în timpul mesei (pe cât reuşeşti).


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *