Cum sa obtii picioare suple fara genuflexiuni

By  | 

ANTRENOR: Tracy Anderson este un guru al fitness-ului care „sculpteaza” trupurile unora dintre cele mai sexy celebritati ca Emiliy Blunt sau Kate Hudson.

Karate Kick

1. Departeaza picioarele, tine spatele drept si mainile sprijinite pe scaun, cu coatele în exterior.

Ai grija sa nu indoi prea mult genunchii in exterior, adica sa nu depaseasca nivelul degetelor de la picioare. Foloseste scaunul pentru echilibru.

2. Ridica-te si loveste cu stangul in laterala – piciorul sa fie flexat usor si la nivelul soldului.

Reia exercitiul in 3 seturi a cate 10 exercitii.

Kick in spate

1. Sprijina-te pe piciorul stang, tine mainile pe scaun si du piciorul drept in spate, catre exterior, cu varful adidasului pe podea.

2. Flexeaza si ridica piciorul drept in spate pana la nivelul soldului – varful adidasului sa fie in sus.

Tine mana stanga pe sezutul scaunului. Mai ai inca 3 seturi a cate 10 astfel de exercitii, apoi schimba partea.

Ridica piciorul in lateral

1. Tine mana dreapta pe scaun si stanga-n sold, spatele drept si picioarele lipite si perfect drepte. Incordeaza abdomenul.

2. Ridica piciorul stang in laterala cam la 45 de grade fata de sol, cu varful adidasului in fata.

„Norma” de inceput e de 3 seturi a cate 10 exercitii fiecare.

Extensii

1. Stai cu spatele drept, ambele maini pe spatarul scaunului, si ridica dreptul de pe podea.

Indoaie genunchiul, incordeaza laba piciorului si sprijina varful adidasului de sezutul scaunului – pulpa sa fie la distant de o mana de marginea de deasupra a spatarului.

2. Intinde dreptul in spate in asa fel incat partea din fata a labei piciorului sa fie în exterior.

Pentru picioare de fotomodel

Cand faci exercitiile, imagineaza-ti ca cineva te trage de picioare foarte tare. Asa vei intinde mai bine muschii si, in timp, ii vei tonifia si vei fi mai supla.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *