Cum sa mananci mai putin de sarbatori

By  | 

Vrei să-ți păstrezi măsurile la care ai ajuns prin eforturi consistente (dietă echilibrată și exerciții fizice) depuse tot anul? Îți arătăm cum sa mananci mai putin de sarbatori – trebuie doar să încorporezi în dieta ta aceste alimente.

Humus. De ce? Pentru că e bogat în proteine și fibre, ambele ținând foamea la distanță. Atunci când vrei să mănânci mai puțin, începe cu două lingurițe de humus, plus o felie de pâine integrală, ca să mărești și mai mult aportul de fibre.

Supă de legume. O singură porție te va sătura din două motive: 1) Legumele conțin multe fibre și știi deja că acestea dau senzația de sațietate. 2). Are un conținut mare de apă, deci va ocupa mult loc în stomac, astfel că nu vei mai simți nevoia de o gustărică „vinovată”.

Migdalele. Sunt o sursă bună de proteine, fibre și grăsimi sănătoase, toate acestea încetinind digestia, ceea ce înseamnă că va dura mai mult până îți va fi foame din nou. Nici măcar nu ai nevoie de o cantitate mare (cam 14 bucăți și abia dacă însumezi 100 de calorii).

Rețete vegetariene de Crăciun

Ciocolata neagră. Cercetările arată că doar câteva pătrățele te ajută să nu mai poftești la alimente foarte dulci sau, dimpotrivă, sărate. În plus, ciocolata ajută la eliberarea de endorfine, așa că vei fi suficient de bine dispusă ca să nu-ți mai îneci amarul în tortul de ciocolată.

Iaurtul grecesc sărac în grăsimi. Proteinele petrec mai mult timp în stomac, iar această minune alimentară conține o cantitate dublă față de iaurtul obișnuit.

Popcornul. La prima vedere nu par cine știe ce, dar aceste „floricele” sunt o sursă excelentă de fibre, făcându-te să te simți „plină” pentru mult timp. Și cum popcornul e sărac în calorii, poți să mănânci cât vrei fără să te simți vinovată.

 


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *