Cum să îți menții silueta fără să renunți la deliciile de Paște

By  | 

Pentru că mesele de Paște pot reprezenta o provocare pentru siluetă, dr. Mihaela Posea, medic specialist diabet, nutriție și boli metabolice la Clinica Smart Nutrition ne-a împărtășit câteva trucuri care ne ajută să menținem greutatea, fără să renunțăm la deliciile culinare specifice acestei perioade.

  1. Dacă obișnuiți sa va așezați la masă împreună cu familia după slujba de înviere, rezumați-vă la o gustare.
  2. Luați micul dejun. Puteți consuma dimineața o parte dintre preparatele tradiționale, pentru a le elimina din meniul mesei de pranz. Ouăle cu cozonac pot să fie o opțiune foarte bună pentru micul dejun.
  3. Stați cel mult o oră la masă, pentru a evita să mâncați fară să vă mai fie foame. Mai degrabă vă ridicați de la masă și vă faceți siesta sau o plimbare.
  4. Drobul sau răcitura de pasăre, servite cu multe legume și fără pâine reprezintă o masă ideală de Paște din punct de vedere al nutriționistului.

  1. Evitați maioneza din salata de boeuf! Ea poate fi înlocuită cu success cu un sos de iaurt.
  2. Încercați să combinați friptura de miel doar cu o salată de sezon și veți obține o masă  consistentă și suficientă.
  3. Încercati să împărțiți preparatele tradiționale pe mai multe zile, așa încât să puteți gusta din toate, dar nu din toate odată.
  4. Puteți renunța la desert dacă este o oră mai târzie! După o masă copioasă, desertul este greu de digerat de organism.
  5. Limitați consumul de alcool, deoarece acesta aduce calorii/muncă în plus organismului.
  6. Evitați cadourile alimentare în acestă perioadă! Este mai ușor și pentru gazdă și pentru invitați dacă la meniul deja bogat nu se mai adaugă încă un fel de desert.

Citeşte şi: 3 rețete dulci perfecte pentru Paște

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *