Cum să ai un somn mai liniștit în mod natural

By  | 

Ai probleme cu somnul? COSMO te învață cum să ai un somn mai liniștit în mod natural.

Ia vitamine

Dacă te găsești mereu în postura de a nu dormi suficient sau a fi obosită mereu, s-ar putea să ai o deficiență la nivelul nutrienților. Cea mai comună cauză pentru probelemele cu somnul este deficeința vitaminei B (în special B6). Încearcă să consumi alimente bogate în această vitamină (cum ar fi curcan sau orez), iar dacă nimic nu merge apelează la suplimentele de B6 din comerț!

Citește și: Vitamine și suplimente foarte importante pentru sănătate

Încearcă tratamentele naturiste

Anumite plante au fost folosite de-a lungul secolelor pentru a trata problemele cu somnul. Cele mai des folosite sunt lavanda și mușețelul. Încearcă să bei un pahar de ceai înainte de culcare, sau chiar să folosești uleiuri aromaterapeutice cu aceste extracte.

Folosește uleiuri esențiale

Încearcă să folosești un vaporizator pentru a dispersa uleiurile în camera în care dormi (sau ai putea să îți pui câțiva stropi pe pernă). Când vine vorba de ales uleiul potrivit, există mai multe care acționează în mod diferit. Astfel, pentru insomnie este recomnadat uleiul de lavandă, pe când pentru stres, acela de neroli sau bergamotă este foarte folositor.

Schimbă-ți dieta cu una sănătoasă

Dacă mereu nu poți să dormi și te simți plină de energie înainte de culcare, poate ar trebui să îți regândești modul în care mănânci. Evită să mănânci multă mâncare grea înainte să te duci la culcare, iar lucruri precum cafeaua, țigările sau alcoolul ar trebui scoase complet din rutina înainte de somn!

Citește și: Consumă zilnic aceste alimente sănătoase!

Schimbă-ți stilul de viață

Dacă ai un stil de viață sedentar sau îți face plăcere să te uiți pe Facebook înainte de culcare, s-ar putea să îți strici bioritmul fără să îți dai seama! Expunerea la ecrane luminoase și lipsa de exercițiu pot să-ți strice rutina de somn. Încearcă să te plimbi pentru 20 de minute în timpul serii, după care să faci o baie liniștitoare și vei vedea cum calitatea somnului tău se va îmbunătăți dramatic!

Tu cum ai încercat să combați nopțile nedormite?


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *