Cum sa ai un corp tonifiat in 24 de ore

By  | 

1. Abdomene cu exercitiu pentru bicepsi

(1)

Stai pe spate cu genunchii indoiti si mana dreapta sub cap.

Tine in mana stanga o sticla de 500 ml de apa si mentine cotul flexat la 90 de grade.

(2)

Ridica-ti umerii de pe podea cu ajutorul abdomenului, intinde picioarele in “V” si indreapta varfurile tenisilor in laterale.

In acelasi timp, “impinge” bratul stang cu tot cu sticla in fata, intre picioare.

Fa 30 de repetari si schimba bratul cu gantera.

2. Paseaza sticla

(1)

Incepe cu piciorul stang indoit si cel drept paralel cu podeaua.

Intinde bratele in sus, peste cap, tinand o sticla de apa cu amandoua mainile.

Palmele in sus.

(2)

Ridica umerii de pe podea (solicitand abdomenul) si du piciorul drept in sus.

Paseaza sticla pe sub genunchiul drept din mana stanga in cea dreapta, apoi revino la pozitia initiala.

Repeta de 30 de ori si schimba partea.

3. Presa pentru brate in forma de “W”

(1)

Stai turceste, cu picioarele incrucisate si bratele flexate in laterala, cat sa formeze litera “W” cu trunchiul.

(2)

Intinde bratele in sus pana ce descriu un “V” in aer.

Acesta e un exercitiu, mai ai de facut inca 30.

4. Presa pentru bicepsi cu lovitura-foarfec

(1)

Stai pe dreapta, sustinandu-ti greutarea pe antebrat.

Picioarele sa fie flexate, stangul peste dreptul.

Ia cate o sticla de apa in fiecare mana, palmele in fata, si tine bratul stang indoit si putin mai in spate fata de trunchi.

(2)

Extinde picioarele in “V”.

Tine piciorul stang putin mai in spate ca sa fie in unghi de 45 de grade cu cel drept.

Varfurile tenisilor sa fie in fata. In acelasi timp, intinde mana pe diagonala.

Fa cate 30 de repetari pe fiecare parte.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *