Cum isi mentin vedetele silueta

By  | 

Anne Hathaway, Heidi Klum

Dupa ce Heidi Klum a aparut pe podiumul Victoria’s Secret la scurt timp dupa nastere, toata lumea a vrut sa stie cine a ajutat-o sa revina la forma ideala atat de repede.

Antrenorul David Kirsch ne-a dezvaluit unul din secretele unui abdomen de invidiat.

Intinde-te pe partea dreapta, cu genunchii indoiti.

Sprijina-te cu mana dreapta in fata, iar pe cea stanga du-o la ceafa. Ridica genunchii si apleaca umarul stang spre ei.

Repeta exercitiul de 15 ori, 4 zile pe saptamana. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Madonna, Gwyneth Paltrow

Cele doua dive prefera miscari pe ritm de dans pentru a arde cat mai multe calorii.

Mai mult decat atat, instructorul lor de fitness le pune la treaba si prin exercitii de pilates, pe care le adapteaza fiecarui client.

Doar asa a reusit Gwyneth sa arate in forma pentru „Iron Man 2”.

In plus, dieta la care a apelat antrenorul, specializat si in medicina, includea proteine si reducea la maximum consumul de lactate.

Un alt medic nutritionist, Dr. Junger, ne sfatuieste sa bem un pahar de apa cu lamaie ori de cate ori ne este foame si, eventual, sa apelam la sauna pentru a stimula eliminarea grasimilor si a toxinelor din corp.

Halle Berry, Kim Kardashian, Jennifer Lopez

Principiile dupa care se antreneaza aceste vedete sunt „misca-te incontinuu” si „pompeaza sangele de la nord spre sud”.

Kim Kardashian spre exemplu alege sa faca seturi de flotari intrerupte de alergare pe loc sau sarituri cu coarda.

Circulatia sangelui este astfel puternic stimulata.

In schimb, exercitiul preferat al lui J. Lo consta in ghemuire, ridicare, rasucire de greutati si mentinerea acestora deasupra capului.

Kelly Ripa

Prezentatoarea de televiziune prefera un mod aparte de a exersa.

Ea alege miscarile de balet in combinatie cu pilates, miscari aparent usoare, dar care fac coapsele sa tremure dupa primele 15 secunde.

Unul din exercitiile care o incanta pe Kelly se desfasoara in pozitia de sezut pe jos, cu un genunchi indoit la 90 de grade in fata ta, iar celalalt picior indoit in spate.

Aplecarea in fata cu sprijin pe degete ar trebui sa faciliteze ridicarea genunchiului din spate de pe podea si intinderea repetata.

Aceasta miscare contribuie la fortifierea musculaturii fesiere.

Brooke Shields, Chelsea Clinton

Exercitii de gimnastica pe bicicleta stationara fac minuni pentru ele.

Un curs de 45 de minute poate arde pana la 500 de calorii.

Bicicletele de la sala de fitness pe care o frecventeaza insa acestea au o sa din gel care confera un confort ridicat.

In plus, lumanarile parfumate, luminile obscure si muzica ambientala contribuie la starea de relaxare necesara unor exercitii eficiente.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *