Corp perfect tonifiat in 10 minute

By  | 

Pe timp de vară suntem direct interesate să arătăm cât mai bine pentru a putea să purtăm cele mai sexy outfit-uri fără să ne facem griji de aripioarele sau colăceii care se ȋncăpăţânează să iasă din blugii skinny sau de sub tricoul şic. Din păcate ȋnsă, timpul nu ajunge pentru a merge la sală sau a face antrenamente complicate şi de durată.

Dacă şi tu te regăseşti ȋn situaţia fetei care ar vrea să facă mişcare, dar nu are timp, ȋţi spunem care sunt cele trei exerciţii de care ai nevoie pentru a fi perfect-fit. Cu doar 10 minute de sport pe zi vei arăta trăsnet!

Tonifiere şi… un scaun
Pune-te ȋn fund, cu spatele la şezuta unui scaun solid. Pune palmele invers pe marginea lui şi picioarele mai ȋn faţă, ȋn aşa fel ȋncât pulpele şi gambele să formeze un unghi de 90 de grade (ca şi cum ai sta pe scaun… in aer).
Foloseşte-te de braţe şi ridică şezuta cât poţi de mult, apoi revino la pozitia de start.

Nu uita să menţii abdomenul ȋncordat şi spatele drept!

Flotări pentru toată lumea
Ok, dacă nu ai musculatura destul de definită pentru a face flotări obişnuite, fă-le la perete.
Pune-te cu faţa la perete, menţinând spatele drept şi abdomenul ȋncordat şi aşază palmele pe perete, la nivelul pieptului. Nu mări prea mult distanţa dintre corp şi perete.
Fă flotările la verticală ȋmpingând ȋn braţe pentru a mişca ȋn faţă şi-n spate corpul.

Planşa
Ȋn zilele ȋn care ȋţi este mult prea lene sau nu ai timp să faci celelalte exerciţii, fă doar planşa pentru că este unul dintre puţinele exerciţii all-in-one, care lucrează tot corpul.
Pune-te cu faţa la pământ şi ridică-te uşor menţinându-ţi greutatea corpului pe vârfurile adidaşilor şi pe antrebraţe. Nu uita, exerciţiul se numeşte “planşă” pentru că ar trebui să lucrezi menţinând tot corpul drept şi muşchii ȋncordaţi.

Antrenament usor, de vara

Antrenament anti-balonare

 


Comments

comments