Cere mai mult de la dusul de dimineata

By  | 

Cu toate că de obicei e o adevărată plăcere să intri sub duș, acest ritual (recomandat) nu e la fel de reconfortant în diminețile în care te grăbești spre muncă.

Metode simple de relaxare după job

Ba chiar e un motiv să te enervezi că apa nu se încălzește suficient de repede, că gelul de duș e pe terminate sau că protagoniștii matinalului de la radio sunt mai puțin amuzanți decât cred. Dar n-ai ce face, e încă o obligație de care trebuie să te ocupi și speri să termini cât mai repede, pentru că mai ai și alte lucruri de făcut înainte de a ieși pe ușă. Însă gândește-te: nu există oare o modalitate de a înlocui această neliniște matinală cu o stare de bine, mult mai potrivită pentru începutul zilei?

Un moment pentru tine: Respiră cu adevărat

Cele câteva minute pe care le petreci sub dusul de dimineata nu vor mai fi o corvoadă dacă vei ști că faci și ceva bun pentru nervii tăi. Specialiștii sunt de părere că acesta poate fi unul dintre cele mai inspirate momente de a-ți face exercițiile de respirație, fără să-ți fie întreruptă activitatea în plină desfășurare. În timp ce te săpunești, numără încet până la patru și inspiră, apoi expiră numărând și mai încet. Acordă-ți două secunde pentru a conștientiza cât de relaxată te simți. Conform oamenilor de știință, această acțiune te ajută să te concentrezi mai bine pe parcursul zilei, programându-ți creierul să se bucure de momentele de liniște.


Comments

comments