Cele mai nocive alimente pentru pielea ta

By  | 

Știm că alimentația ne influențează sănătatea, implicit felul în care pielea arată, dar care sunt cele mai bune și cele mai proaste alimente pentru piele?

Oricine își dorește să aibă o piele frumoasă, iar pentru asta obișnuim să folosim tot felul de creme, loțiuni și uleiuri. Totuși, multe dintre noi uităm cât de importantă este alimentația! Nu ar trebui să mănânci sănătos doar pentru a da jos câteva kilograme pentru a arăta bine pe plajă, ci și pentru sănătate. Astfel, alimentația influențează în mod direct și felul în care arată pielea noastră.

Citește și: De ce suntem dependenți de junk food?

Iată care sunt cele mai bune și cele mai proaste alimente pentru pielea ta:

Spaghete cu chiftele: proaste, dar nu groaznice

O veste bună pentru cele care iubesc pastele, eventual alături de niște chifteluțe și sos! Sarcina glicemică (numărul care estimează cât de multă mâncare va crește nivelul glucozei din sânge) nu este ideal, dar acest preparat nu conține lactate sau ciocolată. În plus, nu conține foarte multă sare.

Puiul prăjit: nu atât de rău precum crezi

Cu siguranță puiul prăjit nu este prea grozav, dar asta doar pentru că este prăjit. Din nou, nu conține lactate, ceea ce e bine. Dacă îți place carnea de pui, încearcă pe cât posibil să o prepari în alte moduri. Da, poate fi mai gustoasă dacă o prăjești, dar experimentează cu mai multe condimente și va fi la fel de delicioasă!

Citește și: Ce efecte are alcoolul asupra tenului?

Cartofii prăjiți: un aliment nerecomandat dacă te ferești de riduri

Cartofii prăjiți nu sunt atât de groaznici, însă au un conținut mare de sare, care deshidratează pielea. În plus au un conținut mare de carbohidrați.

Milkshake-urile: foarte proaste, mai ales dacă sunt de ciocolată

Avem așa: un conținut foarte mare de zahăr, lactate și ciocolată, care poate cauza acnee. Mai bine evită-le!

Cheeseburger: din ce în ce mai rău

Poate că nu au un conținut foarte mare de lactate, însă cheeseburgerii nu sunt deloc recomandați persoanelor care își doresc o piele sănătoasă.

Macaroane cu brânză: evită-le!

Macaroanele cu brânză cu un index glicemic ridicat, care poate cauza riduri și acnee. În plus, avem foaaarte multe lactate, care pot cauza iritații și acnee.

Citește și: Dieta vegană îți poate înfrumuseța tenul

Pizza: consumă cât de rar poți!

Pizza are un index glicemic mare, care crește nivelul zahărului din sânge și are și lactate (parcă extra mozzarella nu mai sună așa bine acum, nu?). Să nu mai spunem de numărul mare de calorii și de faptul că nu e un preparat foarte ușor.

Burrito: renunță la el!

Avem o combinație de index glicemic ridicat, lactate și un conținut ridicat de sodiu. O fi bun la gust, dar pielea ta va avea de suferit.

Acestea fiind spuse, ai mare grijă ce alimente consumi! Sigur, pielea ta nu va arăta groaznic dacă o dată la câteva luni consumi o pizza sau un milkshake, dar încearcă să le eviți cât de mult poți. De asemenea, ar trebui să conștientizezi de ce se numește junk food.

 

*articol preluat din RedBook (autor: Lauren Valenti)



Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *