Cele mai bune alimente pentru micul dejun

By  | 

Data viitoare când te grabești dimineața, ia în considerare faptul că sărind peste micul dejun îți va afecta energia pe parcursul zilei.

Un mic dejun sănătos îți oferă mai multă energie și te ajută să îți satisfaci cu mai multă ușurință apetitul de-a lungul zilei. În plus, te va face să iei decizii inteligente la serviciu. Acestea sunt alimentele care nu trebuie să lipsească din meniul tău!

Fulgii de ovăz

Fie că alegi să consumi fulgii de ovăz în varianta uscată sau preferi să îi fierbi, aceștia sunt o alegere sănătoasă pentru micul tău dejun. Cumpără de la supermarket ori plafar varianta neîndulcită și adaugă fulgi de migdale, fructe proaspete, iaurt sau miere. Astfel vei avea o masă plina de substanțe nutritive care îți va da energia necesară pentru cel puțin jumătate de zi.

6 alimente surprinzatoare care iti afecteaza zambetul

Iaurtul grecesc

Iaurtul grecesc se află printre alimentele mele preferate. Încă nu m-am hotărât dacă este datorită texturii cremoase sau a conținutului plin de substanțe nutritive. Are de două ori mai multe proteine decât un iaurt normal, de aceea îți va oferi cu ușurință senzația de sățietate pe toată durata dimineții.

Calmeaza-ti pofta de dulce cu budinca de chia

Grapefruitul

Conform unor cercetări știițifice din domeniul alimentației, să consumi jumătate din acest fruct înainte de fiecare masa te va ajuta să slăbești mult mai ușor. Grapefruitul ajută și la îmbunatățirea nivelului de insulină, a hidratării și a sistemului imunitar. Pe scurt, este un super aliment!

Trucuri pentru a slabi cu usurinta

Bananele

Nimic nu se compara cu o banană la micul dejun care te va ajuta să ții departe poftele dimineții. Acest fruct conține carbohidrați buni care vor face ca senzația de sățietate să dureze mai mult.

Ouăle

În ultimii ani, ouăle au reapărut pe lista alimentelor de care nu ne putem lipsi. Ele reprezintă o sursă importanta de proteine și Vitamina D. Două ouă fierte și o felie de pâine integrală vor fi suficiente pentru un mic dejun sănătos.

Unt de migdale

Dacă nu esti fan lactate sau ouă, untul de migdale este o bună alternativă. Bogat în proteine și grăsimi monosaturate (cele sănătoase), acest aliment este extrem de delicios. Îl poți consuma atât pe pâine integrală, cât și alături de banane și mere. Sună delicios, nu-i așa?

Afinele

Proaspete sau congelate, afinele sunt pline de antioxidanți. Studiile arată că aceste fructe ajută la îmbunătățirea memoriei, circulației sângelui și a metabolismului. De asemenea, afinele conțin unul dintre cei mai puternici antioxidanți, antocianina.

Kiwi

Acest fruct verde conține aproximativ 65 de miligrame de Vitamina C, aproape cât o portocală. Este bogat în potasiu și cupru și are mai multe fibre decât o banană. Îmbunătățește digestia și sistemul imunitar. Ce îți poți dori mai mult de la un aliment?

Text: Teodora Dragusin


Comments

comments