Cel mai eficient tratament anti-aging

By  | 

Poți da oricâți bani pe creme, serumuri sau măști anti-aging, dacă nu mănânci corect, pielea ta nu poate arăta așa cum ți-ai dori, adică perfectă. De aceea am indexat alimentele sănătoase pe care neapărat trebuie să le introduci în meniul zilnic – împreună, ele alcătuiesc cel mai eficient tratament anti-aging.

Cât de mult le pasă bărbaților de greutatea ta?

Ciuperci

Nu numai că înlocuiesc carnea datorită aportului de proteină, hrănind organismul la fel de bine precum o friptură generoasă, dar îți și ajută pielea să se regenereze mai rapid și mai bine. Datorită vitaminei B2 vei avea o piele fără acnee sau pete, iar rănile ți se vor vindeca mai repede.

Fulgi din germeni de grâu

Ai putea gusta germeni (găsești la supermarketuri și hipermarketuri) sau, dacă nu te trage ața, înlocuiește fulgii din cereale integrale cu fulgii din germeni de grâu și prepară-ți un mic dejun sănătos cu musli. Germenii constituie o sursă importantă de vitamine, minerale, ajutând pielea să se mențină tânără un timp îndelungat.

SPA la tine acasă

Avocado

Cred că nu este material despre alimente sănătoase în care să nu figureze și avocado, unul dintre cele mai hrănitoare fructe, oferindu-ți vitamine și minerale pentru energie și un corp sănătos. Dar ceea ce se spune mai rar este că micul avocado are și uleiuri esențiale, tot complexul de B-uri, ajutând pielea să se refacă mai eficient, indiferent de vârstă, și niacină, un anti-inflamator care te va scăpa de coșuri, iritații, piele uscată și alte probleme ale pielii.

PONT: Lasă-l să se coacă, apoi scobește miezul, zdrobește-l cu furculița și adaugă ceapă, roșii, mozarella, zeamă de lămîie, sare și piper, și vei obține cea mai sățioasă salată pe care ai mâncat-o vreodată.

Migdale

Nu numai că sunt delicioase, dar îi oferă pielii tale uleiurile de care are nevoie pentru a fi tot timpul bine hrănită și radioasă, dar și vitamina E pentru a o menține elastică și fără riduri. Nu prăji migdalele, pentru că le distrugi proprietățile, ci mănâncă un pumn de migdale crude pe zi pe post de gustare sau adaugă-le la musli. De altfel, ai putea încerca și uleiul pur de migdale (îl găsești în plafar) pentru a înlocui un timp cremele anti-rid.

Cartofi copți

Da, știu, ți-am spus de atâtea ori să te păzești de cartofi și carbohidrații în exces pe care-i conțin, dar un cartof copt, fără nici un strop de ulei, conține mult cupru, care, dacă este combinat cu zincul din alune și nuci sau fructe uscate și cu vitamina C din citrice creează elastina – „chimicala” care întinde pielea făcând-o mai tânără. Nu e nevoie să iei suplimente cu zinc și vitamina C, este de ajuns să consumi alimentele de care vorbeam mai sus și să-ți faci măști cu citrice și argilă – astfel, îți detoxifiezi natural pielea. În cazul în care ai pielea uscată, adaugă ulei din semințe de in în masca de argilă pentru extra-hidratare, dar și pentru a-i oferi pielii un plus de Omega 3, perfect pentru întinerire.


Comments

comments