Cei care doresc sa piarda in greutate cu ajutorul fitness-ului trebuie sa aiba un plan clar

By  | 

„E mai mult decat a spune «in fiecarea luni, miercuri si vineri, ma duc la sala»”, a spus un expert in echipamente de antrenament din Illinois, Kerri O’Brien. Fara o strategie clara, intentiile bune nu se materializeaza planul, a apreciat acesta.

Aceasta a adaugat ca solutia ar fi un antrenor personal, un site de specialitate sau o carte. „Strictetea inseamna mai multe lucruri”, a tinut ea sa precizeze.

Nutritionist si creatorul unui program de slabit, Joy Bauer, considera ca incepatorii se supun unor eforturi mai mari decat pot suporta, la primele sedinte de fitness.

„Vad oameni care incep programe intense de fitness, mai ales in perioada sarbatorilor. Daca ajungi sa consideri ca exercitiile sunt o provocare care devine apoi un chin, probabil vei renunta la ele”, a mai spus nutritionistul.

In plus, Kerri O’Brien spune ca un efect secundar al exercitiilor fizice facute fara un plan bine stabilit este febra musculara, care poate fi evidata prin incalzire. De asemenea, o alta miscare gresita este realizarea unui program de o ora, de prima data. Expertul recomanda 20 de minute de exercitii, care s-au dovedit, in timp, suficiente pentru intarirea muschilor si scaderea in greutate. De asemenea, exercitiile cresc pofta de mancare, dar cei care le practica nu trebuie sa se grabeasca sa inlocuiasca imediat caloriile arse.

Un alt sfat al expertilor este ca respectivii clienti ai salii de fitness sa nu isi scurteze programul de somn pentru a avea timp sa faca exercitii, deoarece organismul se va stresa si va cere si mai multa mancare.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *