Ce sa mananci dupa sala

By  | 

Oricât de mult ai munci la sală, dacă nu te hrăneşti adecvat după aceea, toată munca ta se iroseşte. Hai, poate nu toată, dar ȋn mare parte…

Iată ce să mânânci după antrenament, pentru a avea muşchi perfecţi, ca ai lui Blake Lively care s-a recuperat incredibil de repede după naştere. Venim cu ponturi de la antrenorul ei, Don Saladino, dar şi de la alţi antrenori şi nutriţionişti de vedete!

Nu paste, nu dulciuri!
Orice ai face, stai departe de carbohidraţi simpli şi dulciuri!
Dacă vrei să pui pe tine ȋn continuare, mănâncâ după antrenament, la mai puţin de 45 de minute după ce ai terminat “munca” produse de patiserie, dulciuri sau alte alimente nocive, pline de calorii, dar care nu-ţi hrănesc deloc corpul. Nu vei face altceva decât să pui la loc ceea ce ai consumat.

4 top-modele Victoria’s Secret dezvaluie dieta lor

Alege un smoothie verde şi cu proteină
Cu spanac pentru a recupera rezervele de fier, cu proteină din soia, zer sau cu lapte de migdale, un smoothie mare şi delicios te poate ţine full până când adormi sau până la prânz. Poţi adăuga şi iaurt grecesc, cu acea textură delicioasă, dacă vrei un plus de proteină şi hrănire.

Un sandviş la tortilla
Cumpără tortilla de la super-market şi prepară-ţi pentru serviciu sau pentru a avea gata când ajungi acasă un sandviş delicios şi hrănitor. Pune pui la grătar tăiat fin, salată, ardei, roşii şi un sos din iaurt gras cu muştar dulce şi seminţe de muştar. Iammm!!!

Un muesli cu fructe
Amestecă fulgi de cereale integrale cu iaurt sau lapte cald şi fructe şi ȋnfruptă-te din acest desert decadent de delicios şi atât de sănătos. Adaugă şi scorţişoară şi cuişoare pentru extra gust şi pentru arde mai multe grăsimi.

Ce mancam inainte si dupa sport

Despre nutritie si sport cu o sportaholica veritabila


Comments

comments