Ce sa mananci ca sa te simti mai bine

By  | 

Ce pui ȋn farfurie poate acţiona precum medicament – ştiu că este de fapt greu de crezut, dar alimentele chiar au puterea de a acţiona precum medicamente.

Astfel, de acum ȋncolo când te simţi rău poţi apela la un aliment, un dulce sănătos, un fruct sau o legumă pentru a te trata.

Te doare capul, ai o migrenă?
Pe timp de vară, cele mai multe migrene şi stări de ameţeală sunt date de deshidratare sau insolaţie. Pe post de aspirină, bea două pahare de apă şi taie două felii de pepene roşu rece, un fruct care conţine aproape numai apă şi minerale care te vor hidrata bine.

Pentru stare de vomă şi ameţeli, fă-ţi un ceai de ghimbir sau o ghimbiroladă (limonadă cu miere, mentă şi mult ghimbir ras) – ghimbirul conţine o substanţă care anulează ameţelile şi stările de vomă.

Când vrei să fii şi mai seducătoare
Dacă eşti la PMS şi te simţi ultima urâtă din lume (şi grasă, evident), ai nevoie de un ingredient minune – zinc. Această substanţă nu te ajută doar să-ţi pui pe picioare sistemul imunitar şi să scapi de coşuri, ci şi să scoţi la iveală factorul sexy şi să ai un chef nebun de sex. Indexează alimentele care conţin o grămadă de zinc precum somonul, spanacul, căpşunile şi multe altele.

Te lăfăi ȋn… butoiul cu melancolie
E clar, ai nevoie de un boost de fericire şi nimic, dar nimic, nu poate să scoată zâmbetul la ȋnaintare mai mult ca o bucăţică de ciocolată. Ia-ţi din cea cu 75% -80% cacao sau ȋncearcă cacao raw. Eu sunt mare fan al bucăţelelor de cacao raw – au un gust decadent de ciocolată pură mixată cu cappucinno (ştiu, iamii) şi o poţi folosi pe post de cafea pentru că te super-energizează.

Eşti mega-stresată şi nervoasă
Atunci, “să snack-uim”! Cumpără-ţi o banană şi nişte migdale sau mai ieftinele seminţe de floarea soarelui (crude, te rog, cele prăjite nu mai au la fel de mulţi nutrienţi, dar au cu mult mai multe calorii).

Bananele au textură decadentă şi eliberează serotonină ȋn corp, hormonul relaxării, iar nucile sau seminţele conţin pe de altă parte minerale, proteine şi fibre care să te pună pe picioare şi mai ales magneziu care să te calmeze.

Dieta fericirii – ce alimente sa mananci pentru a stimula hormonii fericirii

 


Comments

comments