Ce mananci pentru un bronz sanatos

By  | 

Doar cu o cremă cu SPF adecvat și o exfoliere, nu vei reuși să ai acel bronz strălucitor și uniform pe care ți-l dorești! Secretul constă ȋn ce mănânci ȋnainte de a te expune la soare. Bifează lista de alimente pentru plajă.

ANTIOXIDANȚI

Trei antioxidanți joacă un rol decisiv asupra felului ȋn care te vei bronza, dar și asupra duratei ȋn timp a superbei culori pe care a căpătat-o corpul tău cât ai stat la soare: licopen,

caroten și luteină. Aceste substanțe nu sunt doar antioxidanți, ci și pigmenți, așa că după o cură de o lună cu morcovi, roșii, goji, pepene roșu și cătină (o găsești sub formă de capsule), pielea ta va căpăta deja o culoare ușor arămie, fiind protejată din interior de razele UV, dar și de iritațiile atât de ȋntâlnite ȋn lunile de vară.

Obține un bronz perfect

COLAGEN

Credeai că doar cremele pot să-ți facă tenul mai elastic, mai tonifiat? Ei, bine, ajunge să integrezi ȋn meniul zilnic anumite alimente pentru a benefica de acest efect de fermitate, trebuie doar să știi care sunt.

Că te așteptai sau nu, avocado figurează și pe lista alimentelor cu colagen, urmat de usturoi, care reface rezervele de colagen din corp, și produsele pe bază de soia, care datorită substanței genisteină cresc producția de colagen. Nu uita să mănânci cât mai multe salate cu spanac și ardei verde ȋnchis, pentru că toate legumele ȋnchise la culoare ajută la creșterea nivelului de colagen ȋn corp.

Adevărul despre bronzul natural

OMEGA 3

Complexul Omega are darul de a îmbunătăți elasticitatea pielii ȋn timp ce o catifelează și-i dă acea strălucire sănătoasă și atât de sexy. Vestea bună este că nu trebuie să dai tot timpul o grămadă de bani pe somon pentru a te “alimenta” cu Omega 3 – el se regăsește și ȋn uleiurile naturale ca cel de in sau rapiță, perfecte pentru orice tip de piele, dar mai ales pentru cea uscată, pe care o hidratează optim datorită conținutului foarte mare de grăsimi polinesaturate, sănătoase.


Comments

comments