Cauze pentru lipsa energiei de la sala

By  | 

Dacă te întrebi ce ar putea să te ţină pe loc atunci când faci sport şi simţi că nu prea eşti în formă, fii atentă la următoarele motive.

Mergi la sală regulat şi de plăcere, dar parcă în ultima vreme nu prea te-ai simţit în formă. Iată câteva posibile motive:

Esti anemica

Printre simptomele anemiei se numără insomniile, stările de ameţeală, cârceii, ten palid şi faptul că te învineţeşti uşor. În plus, o carenţă de fier în organism poate fi determinată de faptul că eşti vegetariană sau dacă te confrunţi cu menstruaţii abundente. Fă-ţi un test la recomandarea medicului de familie şi elimină această cauză de pe listă.

Alergii

E sezonul lor! Alergiile şi astmul pot fi două motive serioase pentru care nu reuşeşti să obţii rezultatele obişnuite la sală. Dacă ai dificultăţi în a respira uşor, dacă lăcrimezi, tuşeşti sau strănuţi, du-te la medic.

Tragi prea mult la sala

E admirabil faptul că eşti ambiţioasă şi vrei să obţii foarte multe la antrenamentele sportive şi la clasele de la sală. Totuşi, dacă nu îi dai timp organismului să se refacă – cel puţin două zile pe săptămână, e posibil ca acesta să cedeze şi să te trezeşti ulterior că ai nevoie de o pauză şi mai mare. Fii blândă cu tine şi antrenează-te serios, dar fără să te epuizezi mult.

Stresul

Stresul vieţii cotidiene, jobul care te solicită, lipsa somnului şi poate ceva turbulenţe în relaţie pun presiune şi tensiune pe organismul tău, deci nu e de mirare că la sală ajungi gata extenuată. Fă-ţi un to-do list în fiecare zi şi ţine-te de el, dar mai ales îngrijeşte-te şi acordă-ţi timp doar pentru tine.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *