Cand si cum e bine sa te antrenezi?

By  | 

Cand sa-ti tonifiezi muschii?

Antrenorii spun ca cel mai bun antrenament pentru masa musculara este cel de seara. Atunci ai cea mai mare energie si forta, avand in vedere ca ai mancat bine de-a lungul zilei.

Aloca 3 zile pentru forta si incearca sa-ti lucrezi toate grupele de muschi. Nu te concentra doar pe abdomen, pentru ca tonifierea lui nu se face doar cu ajutorul aparatelor speciale pentru zona asta. Sunt multe „fiare” la sala care, chiar daca sunt destinate altor grupe musculare, pun in „functiune” cu mult mai multe.

Corpul va fi sculptat mai frumos si mai usor daca vei avea un antrenament variat. In cazul in care abia acum te-ai decis sa faci forta, roaga-ti antrenorul sa-ti dea un timp numai circuite (cam o luna), adica antrenamente care-ti lucreaza toate grupele de muschi, ca abia apoi, dupa ce ai capatat ceva rezistenta, sa lucrezi fiecare zona a corpului in parte.

Nu intra direct in antrenamentul pe aparate. Mai intai trebuie sa te incalzesti, asa ca fa macar 15 – 30 de minute de cardio (banda de alergat, stepper, bicicleta). Incheie tot cu o sesiune de cardio si vei vedea ca rezultatele vor fi mult mai bune.

Cand sa arzi grasimea?

Fara urma de indoiala, antrenorii iti recomanda sa faci orice fel de antrenament cardio dimineata. Asta pentru ca ai ritmul cardiac redus, si deci vei putea alerga mai mult fara sa obosesti.

Dar si temperatura corpului este mai scazuta, asa ca nu vei incepe sa te infierbanti si sa transpiri la fel de repede ca seara.

Totusi, ai grija, nu ai o rezistenta crescuta, asa ca nu te atinge de nici un aparat de forta si concentreaza-te doar pe cardio.

In cazul in care ai ceva depozite de grasime, fa cardio de trei ori pe saptamana, cam 40 – 60 de minute, mananca cu cel putin o ora inainte de exercitii si cel putin o ora dupa.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *