Calmeaza-ti pofta de dulce cu budinca de chia

By  | 

Dacă ai poftă de ceva bun, dar nu vrei să te îngrași, încearcă un desert sănătos, dar deosebit de gustos: budinca de chia.

Budinca de chia este genul acela de desert care arată mai complicat decât este în realitate. Și probabil de aia, deși ți-ai promis să-l încerci, nu ți-ai găsit niciodată timp să-l faci. Suntem aici ca să te ajutăm să schimbi asta! Pentru că este desertul de vară predilect (mai ales atunci când este garnisit cu fructe proaspete) și te poate ajuta să scapi de pofta de dulce, păstrându-ți intacte proporțiile, e timpul să înveți să-l pregătești acasă, cu ingrediente naturale și sănătoase.

Ce sa mananci dupa sala

Ingrediente:

1/4 cană lapte de migdale

1/3 cană lapte de cocos

2 linguri de semințe de chia

fructe proaspete și semințe pentru garnisit

Pofta de frumusete

De fiecare dată când te apucă pofta de desert caloric, toarnă 2 linguri de semințe de chia într-un borcan în care ai pus laptele de migdale și de cocos. Amestecă bine conținutul și lasă-l să se odihnească o jumătate de oră. În tot acest timp, semințele de chia se vor umfla, creând acea textură gelatinoasă de budincă. Garnisește desertul cu fructe de pădure proaspete, miere și migdale tocate pentru o gustare bogată în fibre și foarte sățioasă, care nu-ți va crește nivelul glucozei din sânge și-ți va tăia pofta de dulce pentru tot restul zilei. Simplu, nu?

 

 


Comments

comments