Brate mai tonifiate in 6 minute

By  | 

Ridicari de brate in laterala

PAS 1
Asaza-te pe scaun, apleaca-te usor in fata si stai pe varfuri. Tine mainile in fata, cat sa formeze un cerc, si tine spatele drept.

PAS 2
Ridica bratul drept in laterala (cotul sa fie flexat si la nivelul umarului). Revino la start.

Nu ridica bratul mai sus de nivelul umarului, caci te vei alege cu dureri musculare si exercitiile nu vor avea acelasi efect.

Mai ai de facut inca 30 de exercitii, apoi schimba partea.

Extensii in laterala

PAS 1
Stai in spatele unui scaun, pe o parte, cu mana dreapta asezata pe spatarul scaunului.

Apleaca-te in fata si intinde mana stanga in laterala dreapta (tine spatele drept), pana ajunge in coltul drept al scaunului.

Picioarele trebuie sa fie drepte, nu flexate.

PAS 2
Acum trage bratul stang in asa fel incat sa fie putin mai in spate fata de trunchi.

Cotul trebuie sa fie indoit la 90 de grade, iar palma in fata.

Inca 30 de repetari si schimba partea.

Rotiri cu intinderi de brate

PAS 1
Stai in spatele unui scaun, cu mainile pe spatar.

Sprijina-te de spatar si lasa-te pe el in asa fel incat sa ridici usor calcaiele de pe podea.

PAS 2
Roteste mana stanga in sus, catre tavan, si apoi impinge-o in spatele tau cu palma-n sus.

Mai ai de facut 30 de repetari si schimba bratul.

Ridicari de brate in sus

PAS 1
Incepe din aceeasi pozitie de start ca pentru ridicarile de brate in laterala (exercitiul 1).

PAS 2
Mentinand coatele flexate, ridica bratul drept peste cap si revino la start.

Mai ai inca 30 de exercitii si schimba partea.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *