Antrenament usor, de vara

By  | 

Pentru cele mai multe dintre noi, a face sport este o corvoadă: transpiraţia abundentă, gâfâiala, faţa descompusă din cauza efortului, machiajul compromis… Dar ce nu face o fată pentru a obţine un corp perfect tonifiat?!
 
Totuşi, există şi alte tipuri de antrenament la fel de eficiente ca şi cele cardio ȋn a sculpta un trup perfect, unele care nu presupun transpiraţie şi obraji roşii.

Am creat un antrenament uşor pentru tine, care presupune şase exerciţii pe care le poţi face la tine ȋn sufragerie, pe podea, sau ȋn parc, ȋn apropierea unei bănci. Repetă acest antrenament de trei ori pe săptămână şi combină-l cu marş forţat ȋn alte două zile dacă vrei să slăbeşti.

Ȋntinde!
Pentru şolduri mici
Target: fuste mulate

Stai cu picioarele depărtate, fandează cu dreptul şi ȋntinde braţul stâng către dreapta, peste cap. Ȋntinde bine şoldul şi partea lateral stângă a şoldului, apoi revino ȋn poziţia de start şi schimbă partea. Repetă de 15 ori pe fiecare parte.

Abdomene ȋn mişcare
Pentru abdomen plat
Target: rochii mulate

Stai cu spatele pe o saltea de sport, pune mâinile la ceafă, ridică simultan trunchiul şi picioarele de la sol şi execută mişcarea braţ-picior opus – de exemplu, cotul stâng să se apropie cât mai mult de pulpa dreaptă şi invers. Fă exerciţiul de 10 ori, apoi schimbă partea.

Controleză mişcarea
Pentru fund şi picioare
Target: toate hainele mulate pe corp

Stai pe palme şi genunchi cu spatele drept şi abdomenul ȋncordat. Ȋndoaie şi ridică ȋn sus piciorul drept până la nivelul şoldului (pulpa nu trebuie să treacă de acest nivel). Coboară apoi până aproape de sol, fără să-l atingi cu genunchiul, şi repetă mişcarea de 20 de ori. Schimbă piciorul şi repetă de ȋncă 20 de ori.

Nu mişca!
Pentru tonifiere generală
Target: costum de baie

Stai pe antebraţe şi vârfurile picioarelor cu abdomenul şi fundul ȋncordate. Menţine poziţia câteva secunde, apoi pune genunchii pe podea şi ȋncearcă din nou. Este un exerciţiu este perfect pentru a tonifia ȋntregul corp.

Braţ-picior opuse
Pentru pătrăţele şi fund ferm
Target: Bustieră

Stai ȋn poziţia de la exerciţiul anterior (planşă) şi ridică simultan braţul drept şi piciorul stâng. Revino la poziţia de start şi schimbă membrele. Repetă exerciţiul pe fiecare parte de câte ori poţi şi măreşte numărul de repetări odată ce ai căpătat ceva mai multă rezistenţă.

Jos, cât mai jos!
Pentru fund şi picioare perfecte
Target: fustă scurtă

Ţine picioarele la distanţă de un braţ de şezuta scaunului sau băncii şi flexează genunchii coborând fundul la nivelul şezutei scaunului. Ȋncordând tot corpul, pentru a lucra cât mai mulţi muşchi, coboară fundul cât de jos poţi şi revino apoi la poziţia iniţială. Repetă de 20 de ori. 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *