Antrenament pentru picioare şi abdomen

By  | 

Poate că a trecut sezonul picioarelor goale și abdomenului la vedere, dar cu siguranţă vei vrea să porţi ceva sexy de Revelion, deci nimic nu-i în zadar. Timp ai berechet, n-ai nevoie de spaţiu ori echipament, poate doar un pic de îndrumare n-ar strica, iar pentru asta o avem pe fit-fluencerul Kayla Itsines (2Kayla_Itsines), co-fondatoare a programelor BBG și BBG Stronger.

Întinde-te pe spate cu picioarele întinse și călcâiele apropiate. Pune mâinile sub fund, cu palmele în jos.

Încordează bazinul, menţinând partea inferioară a spateluli lipită de podea, abdomenul tras spre șira spinării și picioarele flexate.

Ridică picioarele până devin perpendiculare pe sol, formând un unghi drept cu corpul. Fă o pauză, apoi coboară lent picioarele cât poţi de departefără să-ţi arcuiești spatele sau fără să atingi podeaua.

Ai încheiat o repriză. Execută 3 seturi a câte 15-20 de reprize, de trei ori pe săptămână.

Tânjești după mai mult?

Fă exerciţiile explicate mai sus pe o bancă, cu picioarele în afara acesteia. Lupta cu gravita]ia înseamnă mai multă rezisten]ă și un abdomen bine lucrat.

Citeşte continuarea materialului în ediţia de noiembrie a revistei Cosmopolitan România.

Foto: Ruben Chamorro. Text: Ana-Maria Prunariu.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *